هوآوی Mate RS پورش دیزاین با حسگر اثرانگشت درون نمایشگر و سه دوربین معرفی شد

شرکت هوآوی با همکاری پورش دیزاین، فبلت گران‌قیمت Mate RS را رونمایی کرده است که نمایشگر ۶ اینچی دارد.

مشخص بود که هوآوی از گوشی‌های P20 و P20 Pro در رویداد خبری امروز خود رونمایی خواهد کرد؛ با این‌حال، نمی‌دانستیم که شرکت چینی برای رونمایی از محصولات پیشرفته‌تر با قیمت بسیار بالا برنامه‌ریزی کرده است. جدیدترین گوشی هوآوی که Mate RS پورش دیزاین نامیده می‌شود، با قابلیت‌های خلاقانه معرفی شده است.

هوآوی Mate RS را به تراشه Kirin 970 مجهز کرده است و این مدل، باتری ۴۰۰۰ میلی‌آمپر ساعت دارد. گوشی جدید هوآوی مانند P20 Pro از سه دوربین در قاب پشتی بهره می‌گیرد که شامل سنسور ۴۰ مگاپیکسلی است. در پنل جلوی گوشی نیز نمایشگر OLED با اندازه ۶ اینچ و رزولوشن Quad HD+ جای گرفته است؛ در حالی‌که P20 Pro از صفحه‌نمایش OLED با رزولوشن FHD+ بهره می‌گیرد. هوآوی در زیر نمایشگر از حسگر اثرانگشت استفاده کرده است که می‌تواند هویت کاربران را با لمس صفحه‌نمایش احراز نماید؛ در پنل پشتی نیز از سنسور اثرانگشت دیگری استفاده شده است!

این مدل برخلاف P20 Pro در بالای نمایشگر خود بریدگی ندارد؛ حاشیه‌ی بالا و پایین صفحه‌نمایش حفظ شده است و در پایین نمایشگر، لوگوی پورش دیزاین نامیده می‌شود. Mate RS همچنین از قابلیت شارژ بی‌سیم پشتیبانی می‌کند؛ به همین جهت، قاب پشتی آن از جنس شیشه است و می‌توانید این فبلت گران‌قیمت را به دو رنگ مشکی و قرمز خریداری کنید.

فبلت گران‌قیمت Huawei Mate RS با قیمت ۱۶۹۵ یورو با شش گیگابایت رم و ۲۵۶ گیگابایت حافظه عرضه می‌شود و در صورت خرید مدل دیگر آن با ۵۱۲ گیگابایت حافظه، باید ۲۰۹۵ یورو هزینه کنید. گوشی جدید Mate RS با رنگ قرمز، تنها در بازار چین به فروش خواهد رسید.

Call Now Button