اطلاعات جدید از مشخصات گوشی گیمینگ BlackShark شیائومی

مشخصات گوشی گیمینگ BlackShark شیائومی، به‌تازگی فاش شده است؛ انتظار داریم این مدل به هشت گیگابایت رم و پردازنده اسنپدراگون ۸۴۵ کوالکام مجهز شده باشد.

BlackShark Techologies که یک شرکت تازه تأسیس توسط شیائومی است، به‌زودی از گوشی گیمینگ خود رونمایی خواهد کرد. در حال‌حاضر، گوشی گیمینگ Razer Phone تنها مدلی است که علاقه‌مندان به انجام بازی‌های موبایلی می‌توانند خریداری کنند اما شیائومی درنظر دارد با معرفی BlackShark، رقابت را در این بخش از بازار به مرحله جدیدی برساند. مشخصات گوشی گیمینگ جدید شیائومی، به‌تازگی فاش شده است.

براساس اطلاعات به‌دست آمده، گوشی گیمینگ BlackShark شیائومی در دو نسخه با شش گیگابایت رم و ۱۲۸ گیگابایت حافظه داخلی و هشت گیگابایت رم و ۱۲۸ گیگابایت حافظه داخلی عرضه خواهد شد؛ همچنین ممکن است مدل دیگری از آن با هشت گیگابایت رم و ۲۵۶ گیگابایت حافظه داخلی معرفی شود. شرکت BlackShark با انتشار یک تیزر رسمی، تأیید کرده است که کوشی گیمینگ جدیدش با پردازنده اسنپدراگون ۸۴۵ کوالکام عرضه خواهد شد؛ این پردازنده، قدرت‌مندترین تراشه‌ای است که کوالکام تاکنون ارائه داده و پرچم‌دار Mi Mix 2S شیائومی نیز از آن استفاده می‌کند. ضمن اینکه سونی، گوشی Xperia XZ2 و Xperia XZ2 Compact خود را با پردازنده اسنپدراگون ۸۴۵ کوالکام معرفی کرده است و Galaxy S9 و Galaxy S9 Plus با این پردازنده در ایالات متحده و چین به فروش می‌رسد.

در گزارشی که اخیراً منتشر شده است، همچنین اشاره می‌شود گوشی گیمینگ BlackShark از قابلیت شارژ سریع ۳٫۰ کوالکام پشتیبانی خواهد کرد؛ البته کوالکام، نسخه جدیدتر فناوری Quick Charge خود را مدتی پیش معرفی کرده بود. از نظر سخت‌افزاری، گوشی جدید BlackShark شباهت زیادی به گوشی Mi Mix 2S شیائومی خواهد داشت؛ هرچند، لوگوی BlackShark در قاب پشتی جای گرفته است.

جدیدترین گوشی گیمینگ اندرویدی بازار، سیستم‌عامل اندروید اوریو ۸٫۰ را اجرا خواهد کرد؛ هرچند، نمی‌دانیم رابط‌کاربری با MIUI شخصی‌سازی خواهد شد یا نسخه خالص سیستم‌عامل اندروید روی آن اجرا می‌شود. در حال‌حاضر، اطلاعاتی پیرامون صفحه‌نمایش گیمینگ Xiaomi ارائه نشده است؛ به همین جهت، مشخص نیست آیا این مدل از صفحه‌نمایش با نرخ بازسازی ۱۲۰ هرتز بهره خواهد برد یا خیر. در شایعات گذشته به عرضه گوشی گیمینگ BlackShark با صفحه‌نمایش کشیده ۱۸:۹ با رزولوشن FHD+ اشاره شده است؛ به همین جهت، انتظار داریم در بالا و پایین صفحه‌نمایش حاشیه‌های باریکی وجود داشته باشد.

در رابطه با زمان عرضه گوشی گیمینگ شیائومی، بعید نیست این مدل پیش از معرفی رسمی Mi 7 وارد بازار شود؛ به همین جهت، انتظار داریم گوشی گیمینگ BlackShark در ماه آوریل معرفی و عرضه شود. شرکت سازنده، مدتی پیش با انتشار یک تیزر رسمی، تأیید کرده بود پرچم‌دار جدیدش با قابلیت Shark Space عرضه خواهد شد که مشابه با ویژگی Game Center است. ضمن اینکه مدتی پیش اعلام شده بود به تعدادی از کاربران خوش‌شانس، سه گوشی داده می‌شود.

BlackShark برای فروش پرچم‌دار جدیدش، برنامه‌های مختلفی را درنظر گرفته است و به همین جهت با فروشگاه JD.com وارد همکاری شده تا تواند گوشی گیمینگ جدیدش را از طریق این فروشگاه عرضه نماید. JD.com متعهد شده است به مدت سه سال، گوشی‌های گیمینگ BlackShark را تبلیغ نماید. جدا از شرکت شیائومی، Asus نیز درنظر دارد تا گوشی گیمینگ اندرویدی را در سال ۲۰۱۸ عرضه نماید و همچنین برند Nubia شرکت ZTE برای معرفی گوشی گیمینگ جدیدش برنامه‌ریزی کرده است.

Call Now Button