تصاویر رندر شده از گوشی Athena بلک بری با صفحه کلید فیزیکی

بلک بری ممکن است یک گوشی هوشمند دیگر هم با صفحه کلید QWERTY معرفی کند. تازه‌ترین تصاویر رندر شده منسوب به گوشی Athena طراحی ظاهری این دستگاه تازه را به نمایش می‌گذارند.

گوشی‌های بلک بری با صفحه کلید فیزیکی QWERTY همچنان محبوب هستند و تازه‌ترین تصاویر رندری فاش شده از یک گوشی مرموز این سازنده از احتمال معرفی یک گوشی تازه با چنین طراحی ظاهری خبر می‌دهند. البته این تصاویر هنوز رسما مورد تأیید قرار نگرفته‌اند اما توجه به آن‌ها خالی از لطف نخواهد بود. گفته می‌شود که این تصاویر متعلق به گوشی هوشمندی به نام Athena هستند و به نظر می‌رسد که کمپانی بلک بری و مشخصا TCL قصد دارد برخلاف عملکرد نه چندان قوی مدل‌های قبلی دوباره یک گوشی هوشمند را با صفحه کلید فیزیکی QWERTY معرفی کند. از طرف دیگر گوشی KEYtwo بلک بری حداقل از ویژگی‌های مدرن متعددی بهره خواهد برد و در کنار همه آن‌ها قابلیت کلاسیک صفحه کلیدش را حفظ می‌کند.

گوشی KEYone همچنان در میان کاربران بلک بری محبوب است اما اجازه دهید اشاره کنیم که این گوشی هوشمند علی رغم مجهز شدن به قابلیت‌های پیشرفته مانند نرم افزار اختصاصی سازنده از نظر طراحی ظاهری چندان مورد توجه عموم قرار نگرفت. بلک بری و TCL ارقام دقیق مربوط به فروش این مدل را در اختیار عموم قرار ندادند اما لازم است بدانید که KEYone در هیچکدام از بازارهای دریافت کننده خود هرگز در صدر پرفروش‌ترین گوشی‌های همراه قرار نگرفت.

برخلاف KEYone، گوشی تازه Athena براساس طراحی کلاسیک گوشی‌های بلک بری اما با کمی تغییر و به روزرسانی توسعه یافته است. حداقل بر اساس تصاویر رندر شده پیش رو می‌توان ادعا کرد که بدنه این گوشی باریک‌تر طراحی شده است.

نکته جالب توجه در این تصاویر، دوربین اصلی با لنزهای دوگانه است چراکه هیچکدام از گوشی‌های قبلی برند بلک بری از دوربین دوگانه اصلی بهره نمی‌بردند. البته گوشی‌های قبلی بلک بری هرگز به دوربین سطح بالا مجهز نشده بودند اما حالا با معرفی اولین گوشی آن با دوربین دوگانه همه منتظر هستند نحوه عملکردش را ببینند. همچنین پورت ارتباطی USB Type-C در لبه پایینی بدنه دیده می‌شود و جک هدفون ۳٫۵ میلی متری هم از طراحی آن حذف نشده است.

با توجه به عدم تمایل کمپانی بلک بری به انتشار یا تأیید خبرهای مربوط به گوشی‌های تازه‌اش و همچنین معدود بودن این گزارش‌ها ممکن است که تصاویر پیش رو اصلا صحت نداشته باشند و توسط برخی کاربران علاقه مند طراحی شده باشند. از طرفی کمپانی TCL پیش تر هم تأیید کرده بود که ممکن است باز هم گوشی هوشمند تازه‌ای با صفحه کلید فیزیکی QWERTY معرفی کند هرچند که این مدل به خصوص نسبت به سایر طراحی‌ها از محبوبیت بسیار بالایی برخوردار نیست.

Call Now Button