مشخصات فنی و تصاویر Galaxy S9 mini سامسونگ فاش شد

دو گوشی مرموز تازه با شناسه‌های تقریبا مشابه توسط سامسونگ در حال توسعه هستند. اطلاعات و تصاویر یکی از آن‌ها با شناسه SM-8850 روز گذشته توسط TENAA منتشر شد و گفته می‌شود که ممکن است تحت عنوان مدل Galaxy S9 mini معرفی شود.

هیچکس به درستی نمی‌داند که کمپانی سامسونگ دقیقا چه گوشی‌های تازه‌ای را در نوبت معرفی قرار داده است اما با فاش شدن نتایج بنچمارک‌های مختلف می‌توان این گوشی‌ها را شناسایی کرد. البته این غول تکنولوژی عادت دیرینه‌ای هم دارد و طبق آن نسخه‌های متفاوتی از یک مدل را برای بازارهای گوناگون معرفی می‌کند. از طرفی علاوه بر این نسخه‌ها با کانفیگ یا پردازنده متفاوت حالا شایعه شده است که احتمالا یک نسخه مینی از پرچمدار Galaxy S9 رونمایی خواهد شد.

آیا دو مدل Galaxy S9 Mini در راه است؟

چند روز پیش گزارشی منتشر شد و ادعا کرد که کمپانی سامسونگ یک گوشی تازه را با شناسه SM-G8750 در دست توسعه دارد و می‌خواهد آن را با نام تجاری Galaxy S9 mini معرفی کند. حالا یک گوشی دیگر با شناسه SM-G8850 در آژانس رگولاتوری چین (TENAA) دیده شده است که به نظر می‌رسد همان گوشی اما با کمی تفاوت باشد. حالا که شماره‌ها در شناسه این مدل تازه نسبت به قبلی بیشتر شده آیا این مدل قرار است همان Galaxy S9 mini نهایی باشد؟ یک احتمال دیگر هم در این باب وجود دارد و آن هم این است که سامسونگ قصد دارد Galaxy S9 mini را در دو نسخه متفاوت عرضه کند. این تفاوت ممکن است در اندازه صفحه نمایش باشد یا اصلا آن‌ها را تحت عناوین Galaxy S8 mini و Galaxy S9 mini معرفی کند.

گوشی مرموز SM-G8850 با در نظر گرفتن گوشه‌های خمیده‌اش صفحه نمایش ۵٫۶ اینچی دارد و اگر آن را مستطیل و زاویه‌دار تصور کنیم، اندازه پنلش ۵٫۸ اینچ خواهد بود. این روش درواقع همان شیوه‌ایست که کمپانی سامسونگ در معرفی ویژگی‌ صفحه نمایش اینفینیتی روی جعبه محصول درج می‌کند و Galaxy S9 استاندارد هم از صفحه نمایشی در همین اندازه بهره می‌برد. میزان ظرفیت باتری مدل SM-G8850 هم مانند S9 معادل ۳۰۰۰ میلی آمپر است.

البته صفحه نمایش اینفینیتی منحصرا به پرچمداران کمپانی سامسونگ تعلق ندارد و گوشی‌های SM-G8850 و SM-G8750 می‌توانند دو گوشی میان رده بدون وابستگی به سری Galaxy S باشند. احتمالا مطلع هستید که سهم سامسونگ در بازار موبایل کشور چین اخیرا کاهش یافته و این غول تکنولوژی هم در تلاش است تا دوباره به جایگاه پیشین خود بازگردد. بدین ترتیب ممکن است دو گوشی مرموز تازه منحصرا در بازار چین معرفی شوند و بخشی از برنامه سامسونگ برای افزایش درآمد و سهم بازار باشند. در حال حاضر اطلاعات تأیید شده‌ای در این باره از سوی سامسونگ منتشر نشده است و باید منتظر خبرهای بعدی باشیم.

Call Now Button