مشخصات گوشی Galaxy A6 و Galaxy A6 Plus؛ نسخه ارزان‌قیمت Galaxy S9 Plus با دوربین دوگانه

افشاگر معروف، مشخصات و طراحی گوشی‌های جدید Galaxy A6 و Galaxy A6 Plus سامسونگ را فاش کرده است. انتظار داریم مدل Plus سری Galaxy A6 با دوربین دوگانه و حاشیه‌های باریک عرضه شود.

شرکت سامسونگ، به‌زودی از اعضای جدید سری Galaxy A رونمایی خواهد کرد؛ پس از معرفی گوشی Galaxy A8 و Galaxy A8 Plus، علاقه‌مندان به گوشی‌های سری Galaxy A برای عرضه دو مدل جدید Galaxy A6 و Galaxy A6 Plus لحظه‌شماری می‌کنند. به‌تازگی نیز تصاویر رندر شده اعضای سری Galaxy A6 به‌دست آمده است که طراحی گوشی‌های جدید شرکت کُره‌ای را به نمایش می‌گذارد.

در نگاه کلی، گوشی Galaxy A6 و Galaxy A6 Plus با طراحی نزدیک به گوشی‌های سری Galaxy A8 توسعه یافته‌اند؛ همین موضوع باعث شده است تا در پنل جلوی گوشی، از یک نمایشگر کشیده استفاده شود که نسبت ابعاد ۱۸٫۵ به ۹ داشته و حاشیه‌های بالا و پایین صفحه‌نمایش باریک باشد. با توجه به ضخامت حاشیه‌های اطراف نمایشگر، خبری از دکمه فیزیکی Home نیست و حسگر اثرانگشت به پشت گوشی منتقل شده است. در گوشی‌های Galaxy A8 و Galaxy A8 Plus خبری از دوربین اصلی دوگانه نیست؛ با این‌حال در گوشی Galaxy A6 Plus شاهد استفاده از دوربین دوگانه هستیم که مانند Galaxy S9 Plus چینش عمودی دارد. در گوشی Galaxy A6 خبری از دوربین دوگانه نیست و تنها یک سنسور در پشت گوشی به کار گرفته شده است. انتظار داریم در مدل Plus گوشی Galaxy A6 از یک سنسور ثانویه تله‌فوتو برای عکاسی استفاده شده باشد.

برای اینکه مطمئن شویم Galaxy A6 Plus با وجود بهره‌گیری از دوربین دوگانه، قیمت چندان بالایی نخواهد داشت؛ از درگاه Micro USB در لبه‌ی پایین گوشی استفاده شده است. این درگاه بین بلندگوی اصلی و جک ۳٫۵ میلی‌متری صدا جای گرفته است. گفته می‌شود گوشی‌ Galaxy A6 و Galaxy A6 Plus ابعادی نزدیک به سری Galaxy A8 خواهند داشت؛ به همین جهت، انتظار داریم مدل کوچک‌تر به صفحه‌نمایش ۵٫۶ اینچی از نوع AMOLED مجهز شده باشد و مدل Plus گوشی Galaxy A6 با نمایشگر بزرگ ۶ اینچی عرضه شود. سامسونگ برای گوشی‌های جدیدش از سه و چهار گیگابایت رم بهره برده است؛ همان‌طور که احتمالاً حدس زده‌اید، مدل Plus چهار گیگابایت رم خواهد داشت و نسخه ۵٫۶ اینچی از سه گیگابایت رم استفاده می‌کند.

گوشی Galaxy A6 با پردازنده اگزینوس ۷۸۷۰ همراه شده است اما در گوشی Galaxy A6 Plus شاهد به‌کار گیری پردازنده اسنپدراگون ۶۲۶ کوالکام هستیم. شایعه شده است که گوشی‌های جدید Galaxy A6 و Galaxy A6 Plus سامسونگ احتمالاً در برخی از کشورها به عنوان عضو جدیدی از سری Galaxy J و با نام تجاری Galaxy J8 و Galaxy J8 Plus به بازار عرضه خواهند شد. انتظار داریم در بازارهایی که محبویت سری Galaxy J بیشتر از خانواده Galaxy A است، شاهد عرضه دو گوشی جدید سامسونگ تحت برند Galaxy J8 باشیم؛ در سایر بازارها نیز سامسونگ از نام تجاری Galaxy A6 و Galaxy A6 Plus برای عرضه گوشی‌های جدیدش استفاده خواهد کرد.

Call Now Button