سه گوشی جدید موتورولا از سری Moto G6 معرفی شد؛ تجربه پرچمداران با بهایی اندک!

شرکت موتورولا سه گوشی جدید از سری Moto G6 معرفی کرده است؛ بهترین گوشی، مدل Plus است که از تراشه قدرت‌مند اسنپدراگون ۶۳۰ استفاده می‌کند و صفحه‌نمایش ۵٫۹ اینچی ۱۸:۹ دارد.

شرکت موتورولا از سه گوشی میان‌رده رونمایی کرده است؛ خانواده Moto G6 شامل سه عضو جدید است که هر کدام نقاط قوت مخصوص به خود را دارد اما شباهت‌های چشمگیری نیز میان آن‌ها دیده می‌شود. هر سه گوشی جدید موتورولا با سیستم‌عامل اندروید اوریو ۸٫۰ عرضه خواهند شد؛ به صفحه‌نمایش کشیده ۱۸:۹ مجهز شده‌اند و از حسگر اثرانگشت بهره می‌گیرند؛ سنسور اثراثرانگشت در گوشی Moto G6 و Moto G6 Plus در حاشیه‌ی پایین نمایشگر جای گرفته است و در مدل Moto G6 Play، حسگر اثرانگشت در قاب پشتی به‌کار گرفته شده و با لوگوی موتورولا ادغام شده است. گوشی‌های جدید موتورولا در زمینه عکاسی از یک‌دیگر متمایز‌اند؛ ضمن اینکه از فلاش LED برای دوربین سلفی بهره می‌گیرند تا عکاسی در محیط‌های کم‌نور امکان‌پذیر باشد. گوشی Moto G6 و Moto G6 Play در قاره اروپا، آمریکا و آسیا عرضه خواهد شد؛ این در حالی است که Moto G6 Plus در آمریکای شمالی در دسترس نخواهد بود اما در سایر بازارها می‌توانید این گوشی میان‌رده را خریداری کنید.

Moto G6 Plus 

از بین سه گوشی که موتورولا از سری Moto G6 معرفی کرده، Moto G6 Plus بهترین مشخصات را برگزیده است. این گوشی نمایشگر بزرگ‌تری نسبت به دو مدل دیگر دارد؛ صفحه‌نمایش ۵٫۹ اینچی IPS آن از رزولوشن ۱۰۸۰p+ برخوردار است و نسبت ابعاد ۱۸:۹ دارد. شرکت موتورولا در این گوشی، حاشیه‌های اطراف نمایشگر را تا جای ممکن باریک کرده است؛ با این‌حال، لوگوی موتورولا در پنل جلوی گوشی دیده می‌شود.

بهترین تراشه نیز برای گوشی Moto G6 Plus درنظر گرفته شده است؛ پردازنده این گوشی، اسنپدراگون ۶۳۰ کوالکام است که چهار یا شش گیگابایت رم آن‌را همراهی می‌کند. همان‌طور که گفته شد، گوشی‌های جدید موتورولا از سری Moto G6 در زمینه عکاسی با یکدیگر تفاوت دارند؛ مدل G6 Plus به دوربین دوگانه ۱۲ و ۵ مگاپیکسلی مجهز شده است که دوربین اصلی می‌تواند پیکسل‌هایی به بزرگی ۱٫۴ میکرومتر ثبت کند. دوربین اصلی همچنین قادر به فیلم‌برداری ۴K است و از فوکوس خودکار Dual Pixel بهره می‌گیرد. برای عکاسی سلفی نیز از سنسور ۸ مگاپیکسلی استفاده شده است؛ رزولوشن فیلم‌برداری در دوربین سلفی روی ۱۰۸۰p محدود باقی مانده است.

اگر ضخامت نیز برای شما اهمیت دارد، گوشی Moto G6 Plus از میان سه گوشی معرفی شده از سری Moto G6 بهترین عملکرد را دارد؛ این مدل از ضخامت ۸٫۰ میلی‌متری برخوردار است که نسبت به ضخامت ۸٫۲ میلی‌متری گوشی Moto G6، این مدل را در موقعیت بهتری قرار می‌دهد. گوشی مذکور به باتری ۳۲۰۰ میلی‌آمپر ساعت مجهز شده است و می‌‍توانید آن‌را به سرعت با استفاده از شارژر Turbo Power درون جعبه که با توان ۱۵ وات کار می‌کند؛ شارژ نمایید. گوشی Moto G6 Plus به درگاه USB نوع C مجهز شده است.

گوشی Moto G6 Plus در نسخه‌های مختلفی عرضه می‌شود که بهترین آن‌ ۱۲۸ گیگابایت حافظه داخلی دارد؛ در تمامی مدل‌ها، این امکان فراهم شده است با استفاده از کارت حافظه Micro SD فضای ذخیره‌سازی را افزایش دهید. فبلت Moto G6 Plus با قیمت ۳۰۰ یورو عرضه خواهد شد.

Moto G6

مانند دو مدل دیگر، گوشی جدید Moto G6 داری پوشش دفع‌کننده آب P2i است که می‌تواند از بورد گوشی محافظت کند. این مدل به نمایشگر ۵٫۷ اینچی از نوع IPS LCD با رزولوشن ۱۰۸۰p+ مجهز شده است و از تراشه اسنپدراگون ۴۵۰ کوالکام بهره می‌گیرد؛ بسته به مدلی که خریداری می‌کنید، فضای ذخیره‌سازی ۳۲ یا ۶۴ گیگابایت است و حافظه رم نیز سه یا چهار گیگابایت خواهد بود.

گوشی مذکور به دوربین دوگانه ۱۲ و ۵ مگاپیکسلی با لنز F1.8 مجهز شده است و فاقد فوکوس خودکار Dual Pixel و قابلیت فیلم‌برداری ۴K خواهد بود؛ به جای آن، می‌تواند با رزولوشن ۱۰۸۰p با نرخ ۶۰ فریم بر ثانیه فیلم‌برداری نماید و از دوربین سلفی ۸ مگاپیکسلی برخوردار است.

گوشی جدید موتورولا Moto G6 تنها ۲۵۰ یورو قیمت دارد و به باتری ۳۰۰۰ میلی‌آمپر ساعت مجهز شده است؛ قابلیت شارژ سریع ۱۵ واتی نیز برای این مدل درنظر گرفته شده است. Moto G6 تنها گوشی موتورولا از سری Moto G6 محسوب می‌شود که از صدای دالبی برخوردار است.

Moto G6 Play

در میان گوشی‌های جدید موتورولا از سری Moto G6، مدل G6 Play با تمرکز روی شارژدهی ارائه می‌شود؛ این مدل به باتری ۴۰۰۰ میلی‌آمپر ساعت مجهز شده است که براساس ادعای کوالکام، شارژدهی نزدیک به ۳۶ ساعت دارد. امکان شارژ باتری در مدت زمان کوتاه به لطف پشتیبانی از شارژ ۱۵ وات وجود خواهد داشت.

G6 Play از تراشه اسنپدراگون ۴۳۰ کوالکام بهره می‌گیرد که چندان قدرت‌مند نیست؛ مدل مذکور به صفحه‌نمایش ۵٫۷ اینچی کشیده از نوع IPS LCD مجهز شده و رزولوشن نمایشگر آن نیز ۷۲۰p اعلام شده است. یک نسخه از این گوشی با سه گیگابایت رم و ۳۲ گیگابایت حافظه ارائه می‌شود؛ فضای ذخیره‌سازی را می‌توانید با استفاده از کارت حافظه Micro SD ارتقا دهید.

گوشی جدید موتورولا به دوربین ۱۳ مگاپیکسلی مجهز شده است که می‌تواند تنها ویدیوهای ۱۰۸۰p با نرخ ۳۰fps به ثبت برساند؛ دوربین سلفی نیز یک نمونه ۸ مگاپیکسلی است. گوشی مذکور با قیمت ۲۰۰ یورو به بازار عرضه خواهد شد.

Call Now Button