برند Honor هوآوی از اولین لپ‌تاپ خود با نام MagicBook رونمایی کرد

برند Honor هوآوی در یک مراسم خبری، اولین لپ‌تاپ خود را با نام تجاری MagicBook معرفی کرده است. این مدل با قیمت پایه ۸۰۰ دلار عرضه خواهد شد.

برند آنر هوآوی امروز در یک طی مراسم خبری در شانگهای، محصولات جدیدی را معرفی کرده است؛ پس از معرفی گوشی مورد انتظار این برند چینی با نام Honor 10، اولین لپ‌تاپ Honor با نام MagicBook به نمایش گذاشته شده است. مدل مذکور به عنوان یک لپ‌تاپ رده‌بالا عرضه خواهد شد که طراحی خیره‌کننده‌ای دارد و مشخصات سخت‌افزاری قدرت‌مندی نیز برای آن درنظر گرفته شده است. با رونمایی از لپ‌تاپ MagicBook، برند آنر از علاقه‌ و اهداف خود برای حضور در بازار لپ‌تاپ خبر داده است.

لپ‌تاپ MagicBook آنر از بدنه تمام فلزی برخوردار است و حداقل ضخامت آن ۹٫۶ میلی‌متر است؛ با این‌حال در قسمت ضخیم این لپ‌تاپ، شاهد ضخامت ۱۵٫۸ میلی‌متری هستیم که همچنان مناسب است. وزن کلی لپ‌تاپ جدید برند آنر حدوداً ۱٫۴۷ کیلوگرم عنوان شده است؛ از آنجایی‌که MagicBook بدنه فلزی دارد، وزن اعلام شده برای لپ‌تاپ جدید ساب‌برند آنر هوآوی بسیار مناسب به‌نظر می‌رسد. این لپ‌تاپ رده‌بالا به جک ۳٫۵ میلی‌متری صدا مجهز شده است و درگاه USB 3.0، یواس‌بی ۲٫۰، USB C و پورت HDMI دارد.  MagicBook به سه رنگ نقره‌ای، خاکستری و بنفش عرضه خواهد شد.

ساب‌برند Honor از صفحه‌نمایش ۱۴ اینچی با رزولوشن Full HD برای لپ‌تاپ جدیدش استفاده کرده است که نزدیک به ۸۱ درصد از پنل جلو را می‌پوشاند؛ صفحه‌نمایش با زاویه ۱۸۰ درجه نسبت به سطح صفحه‌کلید باز می‌شود و حاشیه ۵٫۲ میلی‌متری دارد. صفحه‌کلید لپ‌تاپ جدید MagicBook کامل است و شاهد استفاده از کلید Fn هستیم که تنظیم برخی قابلیت‌های لپ‌تاپ را ساده‌تر می‌کند؛ برند آنر همچنین میان‌برهایی را درنظر گرفته است که از جمله آن‌ها می‌توان به امکان جابه‌جایی میان شبکه‌های وای‌فای اشاره کرد.

MagicBook از پردازنده نسل هشتمی Core i7-8550U اینتل استفاده می‌کند؛ این پردازنده به چهار هسته پردازشی مجهز شده است. البته نسخه ارزان‌قیمت‌تری از این لپ‌تاپ ارائه می‌شود که پردازنده Core i5-8250U برای آن درنظر گرفته شده است. هر دو نسخه به هشت گیگابایت رم و ۲۵۶ گیگابایت حافظه از نوع SSD مجهز شده است. برند Honor تمامی نسخه‌های ارائه شده از لپ‌تاپ جدیدش را با پردازشگر گرافیکی اختصاصی همراه ساخته که دو گیگابایت حافظه مستقل دارد.

لپ‌تاپ برند Honor به باتری ۵۷٫۴ وات ساعت مجهز شده است که می‌تواند شارژدهی ۱۲ ساعته را برای کاربران به ارمغان بیاورد؛ شارژ باتری از طریق پورت USB-C تا ۷۰ درصد در مدت یک ساعت امکان‌پذیر خواهد بود. برای خنک شدن پردازنده و GPU از یک فن استفاده شده است و لوله‌های انتقال حرارت، می‌تواند حرارت تولید شده را به بیرون منتقل کند؛ ضمن اینکه از سه طرف، هوای خنک ,وارد لپ‌تاپ می‌شود.

MagicBook از چهار بلندگو بهره می‌گیرد و به میکروفون دوگانه مجهز شده است؛ ضمن اینکه یک حسگر اثرانگشت برای آن درنظر گرفته شده که می‌تواند لپ‌تاپ را در مدت ۰٫۹ ثانیه آنلاک نماید. سرعت بوت این لپ‌تاپ نزدیک به ۷٫۶ ثانیه اعلام شده است. مدل پایه لپ‌تاپ جدید برند آنر با قیمت ۸۰۰ دلار عرضه خواهد شد و مدل مجهز به پردازنده Core i7 با برچسب قیمتی ۷۳۵ یورو ارائه می‌شود. این لپ‌تاپ در ابتدا، در چین عرضه خواهد شد؛ هرچند، مشخص نیست آیا به صورت جهانی عرضه می‌شود یا خیر.

Call Now Button