Honor 9 Lite شبه پرچمدار جدید آنر وارد بازار ایران شد

پس از نوا ۳ ای این بار نوبت آنر ۹ لایت شبه پرچمدار برند آنر ساخته شده توسط کمپانی هوآوی است که به بازار کشورمان وارد شده است. جزییات بیشتر و قیمت این گوشی را در ادامه مشاهده خواهید کرد. با ما همراه باشید…

آنر ۹ لایت طراحی زیبا و خاصی دارد. قاب پشتی همانند آینه‌ای رنگی تصاویر را به شکل بازتابی زیبا منتقل می‌کند. این گوشی با امکانات فراوان در کنار قیمت مناسبی که دارد بی‌شک یکی از مقرون به صرفه‌ترین انتخاب‌های ممکن برای خرید یک گوشی‌ میان‌رده است. همانند نوا ۳ ای و پی اسمارت، صفحه‌نمایش آنر ۹ لایت نیز از نوع فول ویژن است که حاشیه کمتری نسبت به مدل‌های قبلی دارد و از کیفیت بالایی برخوردار است. اندازه صفحه‌نمایش ۵.۶۵ اینچ و نسبت ابعاد آن ۱۸:۹ است.

هر دو دوربین سلفی و اصلی دو دوگانه هستند که آنر ۹ لایت را در مجموع تبدیل به گوشی هوشمندی با چهار دوربین کرده است. دوربین سلفی مجهز به دو لنز ۱۳ و ۲ مگاپیکسلی و دوربین اصلی نیز همین قاعده را پیش می‌گیرد. یکی از قابلیت‌های کاربردی و مهم انر ۹ لایت که به صورت نرم افزاری روی این گوشی فعال شده، قفل گشایی گوشی به وسیله تشخیص چهره کاربر است. البته این بدین معنا نیست که سنسور اثر انگشت حذف شده باشد. کاربر می‌تواند از هر کدام روش که برایش راحت‌تر است قفل گوشی خود را باز کند.

آنر ۹ لایت از لحاظ مشخصات سخت‌افزاری نیز قدرتمند است. پردازنده به کار رفته در این گوشی Kirin 659 هشت هسته‌ای با فناوری ساخت ۱۶ نانومتری است که انرژی کمتری مصرف می‌کند. نسخه‌ای از آنر ۹ لایت که به صورت رسمی در کشورمان به فروش می‌رسد دارای حافظه‌داخلی ۳۲ و رم ۳ گیگابایتی است.

اگر قصد خرید یک میان‌رده جدید با امکانات به‌روز را داشته باشد حین خرید آنر ۹ لایت را مد نظر داشته باشید.  پیش فروش آنر ۹ لایت به صورت انحصاری در فروشگاه اینترنتی بامیلو از تاریخ ۵ اردیبهشت ماه با قیمت ۱,۰۳۹,۰۰۰ تومان آغاز شد و روز گذشته (۸ اردیبهشت) به پایان ‌رسید. مرحله اول فروش همراه با گوشی یک عدد سیم کارت ایرانسل و ۱۰ گیگابایت اینترنت رایگان به خریداران داده می‌شد. مرحله دوم فروش اینترنتی نیز به زودی آغاز خواهد شد و طی آینده‌ای نزدیک به بازار به صورت انبوه تزریق خواهد شد. این گوشی در بازار آزاد به تعداد محدود با قیمت بسیار بالای ۱,۹۵۰,۰۰۰ الی ۲,۰۰۰,۰۰۰ تومان به فروش می‌رسد که خرید آن با چنین قیمت بالایی توصیه نمی‌شود.

Call Now Button