شیائومی گوشی Redmi S2 را با دوربین دوگانه و قیمت ارزان معرفی کرد

شیائومی طبق برنامه اعلام شده، امروز از موبایل میان رده ردمی S2 در چین رونمایی کرد. این دستگاه از نظر رده بندی، کمی پایین تر از ردمی نوت ۵ جای می‌گیرد اما ویژگی‌های عالی از جمله دوربین دوگانه و نمایشگر کشیده را به همراه دارد.

شیائومی ردمی S2 نمایشگر کشیده ۵٫۹۹ اینچی با رزولوشن اچ دی پلاس دارد. حسگر اثر انگشت این دستگاه پشت بدنه جای گرفته و دکمه‌های ناوبری هم به شکل مجازی در آن تعبیه شده‌اند. دوربین سلفی ۱۶ مگاپیکسلی این گوشی به هوش مصنوعی مجهز شده و از فلاش LED بهره می برد. ماژول دوگانه پشت دستگاه هم از حسگرهای ۱۲ و ۵ مگاپیکسلی تشکیل شده که به لرزشگیر الکترونیکی EIS نیز مجهز هستند.

ردمی S2 در دو نسخه عرضه می‌شود که یکی از آنها ۳ گیگابایت رم و ۳۲ گیگابایت حافظه داخلی دارد و دیگری ۴ گیگابایت رم و ۶۴ گیگابایت فضای ذخیره سازی دارد. مدل اول به قیمت معادل ۱۶۰ دلار و دومی به قیمت معادل ۱۷۱ دلار در بازار چین عرضه می‌شوند، ضمن اینکه در زمان خرید می‌توانید یکی از رنگ های رز گلد، شامپاین گلد یا نقره ای پلاتینیوم را انتخاب کنید. هنوز در مورد عرضه این گوشی ارزان قیمت، اما کارآمد در دیگر بازارهای جهان خبری در دست نیست.

Call Now Button