تصاویر تازه از گوشی BlackBerry KEY2

کمپانی BlackBerry قرار است گوشی تازه خود را به نام KEY2 در تاریخ ۱۸ خرداد معرفی کند. این گوشی روز گذشته در تصاویر رندر شده تازه‌ای فاش شد.

کمپانی BlackBerry قصد دارد در روزهای آینده از تازه‌ترین گوشی هوشمند خود به نام KEY2 پرده بردارد و به همین خاطر این گوشی هفته‌هاست که در گزارش‌ها و شایعه‌های مختلف دیده می‌شود. در تازه‌ترین خبر منتسب به KEY2 هم شاهد انتشار تصاویر رندر شده آن از زوایای مختلف و در دو رنگ متفاوت هستیم. در حالی که در خلال هفته اخیر درباره هیچکدام از مشخصات این گوشی صحبت نشد، برخی از این ویژگی‌ها را می‌دانیم. گوشی BlackBerry KEY2 برای اتصال به شارژر و همچنین انتقال اطلاعات از پورت ارتباطی USB Type-C بهره می‌برد که در لبه پایینی بدنه تعبیه شده است. همچنین شاهد طراحی بلندگوهای دوگانه در دو طرف این پورت ارتباطی هستیم اما ممکن است تنها یک بخش از آن بلندگو باشد و بخش دیگر تنها به منظور حفظ زیبایی در گوشی مذکور طراحی شده باشد.

همه این تصاویر به خوبی توانسته‌اند نمای کلی و مورد انتظارمان را از KEY2 و به خصوص صفحه نمایش آن نشان دهند. در این تصاویر هم مانند آنچه در گزارش‌های قبلی گفته شده بود شاهد هستیم که پنل نمایش کشیده‌تر شده و صفحه کلید فیزیکی نسبت به نسل قبلی کوتاه‌تر شده است. کمپانی BlackBerry پیش از این یک تیزر تبلیغاتی درباره KEY2 را در ماه مه منتشر کرده بود که در آن شاهد تعبیه یک دکمه مرموز تازه روی بدنه بودیم. این دکمه حالا در تصاویر رندر شده هم دیده می‌شود و اگرچه هنوز نمی‌دانیم عملکرد دقیق آن چیست؛ حدس می‌زنیم که اهمیت ویژه‌ای داشته باشد. بر اساس طراحی ظاهری و همچنین موقعیت این دکمه روی گوشی KEY2 فعلا حدس می‌زنیم همان دکمه معمول BlackBerry باشد که این سازنده روی اغلب گوشی‌های همراه خود تعبیه کرده است.

Call Now Button