گلکسی نوت ۹ در اوایل ماه اوت معرفی خواهد شد

گزارش جدید، حاکی از آن است که پرچمدار آینده سامسونگ در اوایل ماه اوت به صورت رسمی معرفی خواهد شد. آن‌طور که پیداست، این گوشی با دوربین بهبود یافته و حافظه رم بیشتر نسبت به نسل قبل همراه خواهد بود.

سامسونگ برای رونمایی از جدیدترین پرچمدار خود از سری Galaxy Note آماده می‌شود؛ این مدل که به عنوان جانشین Galaxy Note 8 وارد بازار خواهد شد، ممکن است در اوایل ماه اوت به صورت رسمی معرفی شود. براساس شایعات، Galaxy Note 9 به همراه قابلیت‌های جدیدی ارائه می‌شود و همچنین برخی از ویژگی‌های جذاب Galaxy S9 را نیز به همراه دارد.

آن‌طور که وب‌سایت AndroidHeadlines ادعا می‌کند، پرچمدار جدید سامسونگ در یک رویداد خبری در شهر نیویورک آمریکا به نمایش گذاشته می‌شود و زمان معرفی آن نیز ۲ یا ۹ اوت (August) است. تاکنون پیرامون جانشین Galaxy Note 8 شایعات مختلفی منتشر شده است و مدتی پیش نیز در تصاویری از کیس‌های این مدل، مشخص شد که حسگر اثرانگشت Galaxy Note 9 به مکان جدیدی در پایین دوربین اصلی منتقل شده است و این مدل احتمالاً از یک دکمه فیزیکی برای عکاسی بهره خواهد برد.

از نظر طراحی، تفاوت چشمگیری بین پرچمدار امسال سامسونگ و سال گذشته این شرکت از سری Galaxy Note وجود ندارد؛ با این‌حال، عمده تغییر صورت گرفته در طراحی گوشی مربوط به پنل پشت است که در آن، حسگر اثرانگشت به پایین دوربین اصلی انتقال یافته و چینش افقی دوربین دوگانه باعث خواهد شد تا فضای بیشتری به باتری گوشی اختصاص پیدا کند؛ به‌طوری‌که ادعا شده است ظرفیت باتری نزدیک به ۴۰۰۰ میلی‌آمپر ساعت خواهد بود.

در رابطه با مشخصات سخت‌افزاری که جانشین Galaxy Note 8 ارائه خواهد داد، می‌توان به گمانه‌زنی‌هایی از این دست که نسخه رده‌بالای پرچمدار مذکور با هشت گیگابایت رم و ۵۱۲ گیگابایت حافظه داخلی به بازار عرضه خواهد شد. همچنین اعلام شده است که سامسونگ برای Galaxy Note 9 از پردازنده جدیدی استفاده نخواهد کرد و این مدل را با تراشه اسنپدراگون ۸۴۵ کوالکام یا اگزینوس ۹۸۱۰ ارائه می‌دهد؛ انتظار می‌رود در ایالات متحده و چین، از پردازنده اسنپدراگون کوالکام استفاده شود و در سایر بازارها نیز شاهد به‌کارگیری پردازنده اگزینوس خواهیم بود. لازم به‌ذکر است که هر دو تراشه در پرچمداران سری Galaxy S9 به‌کار گرفته شده‌اند؛ سال گذشته نیز، Galaxy Note 8 در دو نسخه به بازار عرضه شده بود که مدل مجهز به تراشه اگزینوس وارد بازار کشورمان شد.

سامسونگ در زمینه عکاسی، Galaxy Note 9 را در مقایسه با نسل قبل بهبود داده است؛ به‌طوری‌که این مدل همان شعار تجاری «Camera Reimagined» سری Galaxy S9 را به همراه خواهد داشت. بعید نیست مانند Galaxy S9 و Galaxy S9 Plus، دوربین دوگانه Galaxy Note 9 به لنزی با دیافراگم متغیر مجهز شود؛ لازم به‌ذکر است که در پرچمداران سری Galaxy S9، می‌توانید با دیافراگم F1.5 یا F2.4 (بسته به شرایط نور محیط) عکاسی نمایید. با این‌حال، هنوز جزئیات بیشتری پیرامون دوربین Galaxy Note 9 ارائه نشده است.

همچنین مقامات سامسونگ چندین‌بار اعلام کرده‌اند که پرچمدار جدید این شرکت با دستیار صوتی بیکسبی ۲٫۰ همراه شده است؛ در نسخه جدید بیکسبی، فرآیند استفاده از این دستیار صوتی مبتنی بر هوش مصنوعی ساده‌تر شده و همچنین بیکسبی مکالمه طبیعی‌تری با کاربران خواهد داشت. نسل جدید دستیار صوتی سامسونگ در حال‌حاضر، مراحل آزمایش را پشت سر می‌گذارد و مقامات این شرکت ابراز امیدواری کرده‌اند که نسخه جدید بیکسبی به همراه پرچمدار نیمه دوم این شرکت معرفی شود.

Call Now Button