تأیید شد؛ تبلت Mi Pad 4 شیائومی ۴ تیر رونمایی می‌شود

شیائومی قصد دارد هفته آینده تازه‌ترین تبلت خود را به نام Mi Pad 4 رسما معرفی کند. این دستگاه هوشمند از طراحی مدرن‌تری نسبت به نسل قبلی بهره می‌برد و با نسبت نمایش ۱۸:۹ طراحی شده است.

همان‌طور که می‌دانید، کمپانی شیائومی مدتیست که تبلت تازه Mi Pad 4 را در دست توسعه دارد. همچنین بارها شاهد انتشار خبرها و شایعه‌های مختلف درباره این دستگاه هوشمند تازه بوده‌ایم و حالا به نظر می‌رسد که شیائومی تاریخ رونمایی از آن را هم اعلام کرده است. این سازنده چینی تبلت Mi Pad 3 خود را آوریل سال گذشته معرفی کرد اما حالا در ماه ژوئن هستیم و از موعد احتمالی رونمایی Mi Pad 4 مدتی می‌گذرد. این تبلت تازه همچنین چندی پیش موفق به دریافت برخی مجوزهای اساسی شد و در همین روند بسیاری از مشخصات فنی‌اش هم به بیرون درز کرد. کمپانی شیائومی روز گذشته در حساب رسمی Weibo خود در این باره ادعا کرد که به زودی خبر هیجان انگیز تازه‌ای در این باره منتشر می‌کند و به دنبال آن شاهد انتشار تیزر تبلیغاتی منسوب به Mi Pad 4 بودیم که نشان می‌داد رونمایی از دستگاه مذکور برای تاریخ ۲۵ ژوئن (۴ تیر) برنامه ریزی شده است.

انتظار می‌رود که تبلت تازه Mi Pad 4 هم مانند نسل قبلی صفحه نمایش ۷٫۹ اینچی داشته باشد؛ هرچند تازه‌ترین شایعه‌ها در این باره حاکی از آن هستند که تبلت مذکور ممکن است از نسبت نمایش مدرن ۱۸:۹ بهره ببرد و طراحی کشیده‌تری داشته باشد. همچنین پیش بینی می‌شود که Mi Pad 4 از پردازنده کوالکام اسنپ‌دراگون ۶۶۰ قدرت بگیرد و به ۴ گیگابایت رم در کنار ۶۴ گیگابایت حافظه داخلی مجهز شود. دوربین اصلی این دستگاه هوشمند احتمالا یک لنز ۱۳ مگا پیکسلی دارد و یک لنز سلفی ۵ مگا پیکسلی هم در پنل جلوی آن تعبیه می‌شود. سیستم عامل اندروید ۸٫۱ اوریو و پوسته اختصاصی MIUI 10 به طور پیش فرض روی Mi Pad 4 نصب می‌شود و ظرفیت باتری بزرگ آن هم احتمالا ۶۰۰۰ میلی آمپر ساعت است.

علاوه بر تبلت Mi Pad 4 که انتظار می‌رود در بازارهای متعدد جهانی عرضه شود، گوشی Redmi 6 Pro هم قرار است در رویداد هفته آینده برای اولین بار به نمایش درآید. البته این گوشی هوشمند احتمالا منحصر به بازار چین خواهد بود.

Call Now Button