سامسونگ اندروید Go را به خدمت می‌گیرد

اطلاعات منتشر شده حاکی از آن است که سامسونگ گوشی رده‌پایینی، که از اندروید Go بهره می‌برد، را به طور آزمایشی وارد بازار می‌کند. این نسخه از اندروید مخصوص گوشی‌هاییست که سخت‌افزار ضعیفی دارند.

از زمانی که سامسونگ تصمیم گرفت سیستم عامل اندروید را در گوشی‌های هوشمند خود به کار بگیرد، از یک رابط کاربری بسیار سفارشی استفاده کرده است که در ابتدا با نام تاچ‌ویز معرفی شد و پس از آن به Samsung Experience تغییرنام داد و حالا، طبق گزارش‌های اخیر این غول کره‌ای برای به خدمت گرفتن اندروید روی گوشی‌های رده پایینش نیز آماده می‌شود.

بر اساس اطلاعات منتشر شده، سامسونگ در حال برنامه‌ریزی برای ارائه یک گوشی ‌رده‌پایین با سیستم‌عامل اندروید گو است . این گوشی یک گیگابایت رم دارد و از پردازنده جدیدی به نام Universal7570_Go بهره می‌برد که با توجه به نامش اینطور گمان می‌رود که احتمالا یک نسخه اصلاح شده از Exynos 7570 است که در برخی گوشی‌های رده پایین سامسونگ به کار می‌رود . علاوه بر این، از این گوشی جدید با نام SM-J260 یاد شده و قرار است در کشورهای مختلفی در سرتاسر جهان بطور آزمایشی ارائه شود. مدل SM-J260F در حال حاضر در انگلستان، ازبکستان، کشورهای قفقاز، آلمان، ایتالیا، اوکراین، روسیه، قزاقستان، فرانسه و لهستان مورد آزمایش قرار گرفته است، مدل SM-J260M در آرژانتین، بولیوی، شیلی، کلمبیا، ترینیداد و توباگو، پرو، پانادا و پاراگوئه عرضه می‌شود و بازار آسیا میزبان مدل SM-J260G است که در کشورهای هند، نپال، بنگلادش، سریلانکا، کامبوج، تایلند، سنگاپور، مالزی و ویتنام در دسترس قرار می‌گیرد.

هرچند هنوز هم احتمال دارد که این شرکت کره‌ای پروژه مذکور را قبل از معرفی رسمی گوشی کنسل کند، با توجه به مزایای عملکردی و وسعت قابل توجه بازار آزمایشی، لغو آن در این مرحله بسیار بعید به نظر می‌رسد.

Call Now Button