گوشی منعطف هوآوی پیش از سامسونگ معرفی می‌شود

دو کمپانی هوآوی و سامسونگ در تلاش هستند تا اولین گوشی هوشمند خود را با صفحه نمایش منعطف در سال ۲۰۱۹ معرفی کنند. حالا گزارش شده است که برخلاف انتظار قبلی کمپانی هوآوی احتمالا اولین سازنده‌ای خواهد بود که موفق به رونمایی از گوشی معطف می‌شود. پیش از این انتظار می‌رفت سامسونگ با رونمایی از Galaxy X این ترند را به دنیای موبایل معرفی کند.

شایعه شده که کمپانی سامسونگ سال‌هاست در تلاش است تا اولین گوشی هوشمند دنیا با صفحه نمایش تاشو و منعطف را توسعه دهد و روانه بازار کند. با توجه به افزایش انتشار گزارش‌ها و خبرها درباره این گوشی مرموز به نظر می‌رسد که به زودی و در خلال سال آینده شاهد رونمایی از این گوشی با طراحی نوین باشیم. پیش از این گفته شده بود این گوشی Galaxy X نام دارد اما تازه‌ترین خبرها حاکی از آن است که سامسونگ مایل است سری تازه خود را تحت عنوان تجاری Galaxy F تا سال ۲۰۱۹ معرفی کند.

در حالی که کاربران و کارشناسان مشتقانه به حرکات سامسونگ چشم دوخته‌اند، ممکن است یکی از غول‌های تکنولوژی چینی سامسونگ را مغلوب کند و در اقدامی تعجب برانگیز با معرفی محصول خودش اولین سازنده گوشی هوشمند با صفحه نمایش تاشو شود.

چند ماه پیش گزارشی منتشر شد و برای اولین بار ادعا کرد که کمپانی هوآوی هم در حال توسعه گوشی هوشمندی است که از صفحه نمایش لمسی منعطف با قابلیت تاشونده بهره می‌برد. حالا تازه‌ترین شایعه‌ها درباره این محصول ادعا می‌کنند هوآوی به قدری در این مسیر پیشرفت کرده است که شاید دستگاه هوشمندش را پیش از Galaxy F سامسونگ روانه بازار کند. گزارش شده است که هوآوی هم گوشی هوشمند نوین خود را احتمالا در اوایل سال ۲۰۱۹ معرفی می‌کند. پیش بینی می‌شود هوآوی این گوشی هوشمند را با همکاری BOE Technology Group که یکی از بزرگ‌ترین سازندگان صفحه نمایش در جهان به شمار می‌رود تولید کند.

کمپانی هوآوی در سال اخیر برخی محصولات تازه خود را با الهام از برخی گوشی‌های دیگر مانند آیفون ۱۰ اپل توسعه داد و به همین خاطر مورد انتقاد قرار گرفت. اگر این گزارش صحت داشته باشد، هوآوی قادر خواهد بود علاوه بر جلب توجه رسانه‌های مختلف در سطح دنیا همچنین برچسب کپی کردن و الهام گرفتن از سایر سازندگان را هم از چهره خود پاک کند.

گزارش پیش رو همچنین با خبرهایی که پیش تر شنیده بودیم در یک راستا قرار دارد. بدین ترتیب سال آینده شاهد رقابت سنگینی میان این دو کمپانی قدرتمند خواهیم بود و تنها یکی از آن‌ها می‌تواند برنده میدان شود. از طرفی وقتی پای رقابت در این سطح به میان می‌آید، هر دو طرف مسابقه تلاش می‌کنند تا بهترین و تازه‌ترین انواع قابلیت‌ها و تکنولوژی‌ها را در دستگاه‌های هوشمندشان تعبیه کنند. بدین ترتیب مصرف کنندگان هم از این رقابت جالب لذت خواهند برد.

Call Now Button