زمان دقیق معرفی پرچمداران Pixel 3 و Pixel 3 XL گوگل مشخص شد

به‌نظر می‌رسد زمان رونمایی از پرچمداران جدید گوگل به اشتباه فاش شده است؛ برای اطلاع از اینکه Pixel 3 چه زمانی معرفی خواهد شد.

به‌زودی از اولین پرچمدار مورد انتظار در نیمه دوم سال ۲۰۱۸ رونمایی خواهد شد؛ سامسونگ با معرفی گلکسی نوت ۹ در تاریخ ۹ اوت نسبت به رقبایش از جمله اپل، هوآوی، گوگل و ال‌جی پیشتاز است. در اواخر ماه اوت نیز سونی از پرچمدار Xperia XZ3 رونمایی خواهد کرد که احتمالا با یک دوربین ۴۸ مگاپیکسلی رقبایش را به زانو در خواهد آورد! مدتی بعد و در اوایل دهه دوم ماه سپتامبر نیز اپل از آیفون‌های جدیدش رونمایی خواهد کرد که شامل دو مدل ۵٫۸ اینچی و ۶٫۵ اینچی با نمایشگر OLED و دوربین دوگانه است و یک نسخه ۶٫۱ اینچی را نیز با نمایشگر LCD و یک دوربین شامل می‌شود. همچنین اخیرا مشخص شده است که گوشی بدون حاشیه شیائومی Mi Mix 3 در تاریخ ۱۵ سپتامبر معرفی خواهد شد و برخلاف رقبای خود، به لطف حذف کامل حاشیه‌های اطراف نمایشگر، یک پرچمدار بدون حاشیه «حقیقی» است. گوگل و هوآوی نیز به ترتیب از سری Pixel 3 و Mate 20 در ماه اکتبر رونمایی خواهند کرد؛ غول جست‌وجو در اوایل ماه اکتبر (اواسط مهر) پرچمداران جدیدش را معرفی می‌کند و هوآوی نیز با معرفی میت ۲۰ و میت ۲۰ پرو به رقابت با سازندگان دیگر می‌پردازد.

حال اگر به دنبال زمان معرفی دقیق پرچمداران جدید Pixel 3 و Pixel 3 XL گوگل هستید، به‌نظر می‌رسد که این موضوع مشخص شده است. به‌نظر می‌رسد که یک پست به اشتباه در وب‌سایت Famebit منتشر شده است که نشان می‌دهد پرچمدار جدید گوگل در تاریخ ۴ اکتبر (۱۲ مهر) معرفی خواهد شد. برای افرادی که با Famebit آشنایی ندارد، باید گفت که این سایت به عنوان یک پلت‌فرم بازاریابی آنلاین فعالیت می‌کند و در پست ارائه شده توسط گوگل از تولیدکنندگان محتوا در کانادا خواسته می‌شود که گوشی Pixel 3 را از تاریخ ۴ اکتبر در یوتیوب تبلیغ نمایند.

بعید است که پرچمداران Pixel 3 و Pixel 3 XL در تاریخ ۴ اکتبر به بازار عرضه شوند؛ احتمالا هر دو مدل در این تاریخ تنها معرفی خواهند شد. جدا از گوشی‌های جدیدی که گوگل در این مراسم خبری ارائه می‌دهد، احتمالا شاهد رونمایی از اولین ساعت‌مچی هوشمند گوگل یعنی Pixel Watch خواهیم بود که سیستم‌عامل Wear OS را اجرا می‌کند. همچنین نسل دوم هدفون‌های بی‌سیم پیکسل بادز (Pixel Buds) در اواسط مهر ماه به همراه لپ‌تاپ PixelBook با حاشیه‌های باریک معرفی خواهد شد. محصولات دیگر از جمله بلندگوهای هوشمند Google Home جدید و نسخه بهبود یافته هدست واقعیت مجازی Daydream View احتمالا در تاریخ ۴ اکتبر به نمایش گذاشته می‌شود.

لازم به‌ذکر است که Pixel 3 و Pixel 3 XL گوگل با چیپ‌ست اسنپدراگون ۸۴۵ کوالکام همراه شده‌اند و همچنین احتمالا از چهار گیگابایت رم در هر دو مدل استفاده خواهد شد. اخیرا مدل بزرگ‌تر یعنی Pixel 3 XL با چهار گیگابایت رم و تراشه اسنپدراگون ۸۴۵ کوالکام در آزمون گیک‌بنچ فاش شده است. در رابطه با طراحی پرچمداران ۲۰۱۸ گوگل باید اشاره کرد که Pixel 3 حاشیه‌های باریکی در اطراف نمایشگر خود خواهد داشت و برخلاف نسل قبل به صفحه‌نمایش کشیده با نسبت ابعاد ۱۸:۹ مجهز شده است؛ همچنین Pixel 3 XL بدون حاشیه‌ در بالای نمایشگر و همراه با Notch ارائه می‌شود تا متفاوت‌ترین پرچمدار گوگل در سال جاری میلادی لقب بگیرد.

Call Now Button