امکان ارتقای حافظه گلکسی نوت ۹ به یک ترابایت؛ بدون حد و مرز دانلود کنید!

سامسونگ با معرفی گلکسی نوت ۹ با ۵۱۲ گیگابایت حافظه داخلی و پشتیبانی از کارت حافظه ۵۱۲ گیگابایتی، اعلام کرده که پرچمدار جدیدش فضای ذخیره‌سازی یک ترابایتی ارائه می‌دهد.

شرکت سامسونگ در جریان مراسم معرفی گلکسی نوت ۹ پرچمدار جدید خود را در دو نسخه ۱۲۸ و ۵۱۲ گیگابایتی ارائه داد؛ برخلاف کهکشانی‌های پیشین سازنده کره‌ای خبر از نسخه ۶۴ گیگابایتی نیست. مدل ۱۲۸ گیگابیتی به شش گیگابایت رم مجهز شده است و مدل ۵۱۲ گیگابایتی نیز با هشت گیگابات رم به بازار عرضه خواهد شد. با این‌حال در صورت خرید نسخه ۵۱۲ گیگابایتی، می‌توانید فضای ذخیره‌سازی را تا یک ترابایت افزایش دهید که رقم خیره‌کننده‌ای محسوب می‌شود.

سامسونگ اعلام کرده است که کارت حافظه ۵۱۲ گیگابایتی MicroSD وارد بازار خواهد کرد و از آنجایی‌که گلکسی نوت ۹ از ۵۱۲ گیگابایت کارت حافظه پشتیبانی می‌کند، فضای ذخیره‌سازی آن‌را می‌توانید تا سقف یک ترابایت افزایش دهید. لازم به‌ذکر است که هوآوی پیش‌تر فبلت میت RS پورش دیزاین را با ۵۱۲ گیگابایت حافظه داخلی ارائه داده بود اما قیمت این گوشی بسیار بالا است؛ به طوری‌که باید نزدیک به ۲۰۰۰ دلار برای خرید آن هزینه کنید! در حالی‌که علاقه‌مندان می‌توانند نسخه ۵۱۲ گیگابایتی گلکسی نوت ۹ را با قیمت ۱۲۵۰ دلار خریداری کنند؛ ضمن اینکه فضای رم در این نسخه از جانشین گلکسی نوت ۸ به هشت گیگابایت ارتقا پیدا کرده است. همچنین بد نیست اشاره کنیم که نسخه ۵۱۲ گیگابایتی برخلاف شایعات گذشته، عرضه محدودی نخواهد داشت و احتمالا می‌توانید آن‌را در بازارهای مختلف خریداری کنید.

پرچمدار گلکسی نوت ۹ به صفحه‌نمایش ۶٫۴ اینچی QHD+ از نوع سوپر آمولد، باتری ۴۰۰۰ میلی‌آمپر ساعت و تراشه اگزینوس ۹۸۱۰ یا اسنپدراگون ۸۴۵ کوالکام مجهز شده است. فبلت جدید سامسونگ از دوربین دوگانه ۱۲ مگاپیکسلی بهره می‌گیرد و مانند گلکسی اس ۹ پلاس، یکی از سنسورها دهانه لنزی متغیر F1.5 یا F2.4 دارد که در محیط‌های تاریک عملکرد دوربین را بهبود خواهد داد. ضمن اینکه هوش مصنوعی به کمک دوربین آمده است و با تشخیص بیش از ۲۰ صحنه‌ی عکاسی، پارامترهای مختلف دوربین به صورت خودکار تنظیم خواهد شد. گلکسی نوت ۹ در تاریخ ۲۴ اوت وارد بازار می‌شود و پیش‌فروش آن در حال‌حاضر آغاز شده است؛ افرادی که گوشی را پیش‌خرید نمایند، هدایای رایگان از سوی سامسونگ دریافت خواهند کرد.

Call Now Button