پرچمدار Xperia XZ3 سونی در تصاویر رندری تازه

پرچمدار تازه سونی در تصاویر رندری متعدد توسط سازندگان لوازم جانبی موبایل به نمایش گذاشته شد. در این تصاویر هم مانند تصاویر فاش شده قبلی شاهد دوربین اصلی تکی و حسگر اثرانگشت فیزیکی در پنل پشتی Xperia XZ3 هستیم.

نمایشگاه بین المللی IFA 2018 تا دو هفته دیگر در برلین آلمان برگزار می‌شود و سونی هم قرار است در خلال برگزاری آن از تازه‌ترین گوشی هوشمند پرچمدار خود تحت عنوان Xperia XZ3 پرده بردارد. ماه گذشته تصاویر رندری ۳۶۰ درجه منتسب به این گوشی منتشر شدند و حالا شاهد فاش شدن تصاویر تازه‌تری از آن هستیم که Xperia XZ3 را در قاب محافظ در رنگ‌های مختلف به نمایش می‌گذارند.

این تصاویر رندری تازه در تأیید گزارش‌های قبلی نشان می‌دهند که Xperia XZ3 سونی از پنل نمایش با نسبت تصویر ۱۸:۹ بهره می‌برد و برخلاف Xperia XZ2 گوشه‌های صفحه نمایش آن خمیده طراحی شده است. حاشیه‌های کناری صفحه ظاهرا باریک‌تر شده‌اند اما حاشیه‌های بالا و پایین به شکل نوار دوباره مانند نسل‌های قبلی ظاهر شده‌اند. حسگر دوربین سلفی و بلندگوی مکالمه که همچنین به عنوان بلندگوی معمولی هم عمل می‌کند در حاشیه بالا تعبیه شده‌اند و در حاشیه پایین هم شاهد طراحی بلندگو و لوگوی برند سازنده هستیم. در پنل پشتی این تصاویر رندری بار دیگر شاهد تعبیه دوربین اصلی با لنز تکی هستیم در حالی که پیش از این شایعه شده بود سونی پرچمدار تازه خود را به ماژول دوربین دوگانه مجهز خواهد کرد. فلش LED و حسگر فوکوس خودکار لیزری این لنز اصلی را همراهی می‌کنند و حسگر اثرانگشت هم زیر آن‌ها دیده می‌شود.

پیش بینی می‌شود که پرچمدار آینده سونی از پردازنده داخلی ۶۴ بیتی کوالکام اسنپ‌دراگون ۸۴۵ با ۸ هسته پردازشی قدرت بگیرد و به ۶ گیگابایت رم مجهز شود. انتظار می‌رود حافظه داخلی آن ۱۲۸ گیگابایت باشد و از کارت حافظه جانبی microSD هم پشتیبانی کند. به نظر می‌رسد که Xperia XZ3 به دوربین اصلی با لنز تکی ۴۸ مگا پیکسلی از برند سازنده مجهز شود و سیستم عامل اندروید ۹٫۰ پای به طور پیش فرض روی آن نصب گردد. کمپانی سونی در گزارشی مرتبط اخیرا تأیید کرد که بسیاری از دستگاه‌های هوشمند موجود این سازنده تا ماه آینده قادر به دریافت تازه‌ترین نسخه از سیستم عامل گوگل خواهند بود.

همان‌طور که اشاره کردیم، Xperia XZ3 احتمالا ۳۰ اوت ( ۸ شهریور ) در خلال برگزاری نمایشگاه IFA 2018 معرفی می‌شود و در ماه سپتامبر هم به بازار راه می‌یابد. هنوز اطلاعاتی درباره قیمت احتمالی این پرچمدار در دست نیست.

Call Now Button