دو رنگ جدید از پرچمدار Huawei P20 Pro در راه است

هوآوی از دو رنگ جدید از پرچمدار P20 Pro در نمایشگاه IFA 2018 رونمایی خواهد کرد؛ هیچ گوشی جدیدی از سری میت در این نمایشگاه معرفی نمی‌شود.

هوآوی پی ۲۰ پرو یکی از جذاب‌ترین پرچمدارانی است که می‌توان خریداری کرد؛ رنگ‌بندی این گوشی بی‌نقص بوده و باعث شده است تا پرچمدار ۲۰۱۸ شرکت چینی متفاوت‌تر از رقبای خود به‌نظر برسد. حال ظاهرا تیم طراحی هوآوی تصمیم دارد تا Huawei P20 Pro را جذاب‌تر از گذشته نماید؛ به همین جهت احتمالا از دو رنگ جدید از گوشی Huawei P20 Pro تا چند روز آینده رونمایی خواهد شد. آن‌طور که پیداست، شرکت چینی درنظر دارد تا پرچمدار جدیدش در دو رنگ دیگر در نمایشگاه IFA 2018 به نمایش بگذارد.

وب‌سایت Android Authority موفق شده است تا تصاویری را از دو رنگ جدید هوآوی پی ۲۰ پرو مشاهده نماید. ظاهرا یکی از رنگ‌ها مانند رنگ Twilight است که تیره‌تر شده؛ دیگری نیز عمدتا سفید است اما رگه‌های زرد و صورتی در آن دیده می‌شود. در حال‌حاضر، پی ۲۰ پرو در رنگ Twilight، آبی، مشکی و صورتی / طلایی به فروش می‌رسد.

بد نیست اشاره کنیم که هوآوی از هیچ پرچمدار جدیدی در نمایشگاه IFA 2018 رونمایی نخواهد کرد. هوآوی میت ۲۰ و نسخه «پرو» آن در اواخر سال ۲۰۱۸ راهی بازار می‌شوند و تنها در نمایشگاه IFA 2018 از Kirin 980 رونمایی خواهد شد که قلب تپنده جانشین میت ۱۰ و میت ۱۰ پرو است. چینی‌ها به صورت رسمی تأیید کرده‌اند که Kirin 980 را در نمایشگاه IFA معرفی خواهند کرد؛ این تراشه برمبنای فرآیند ساخت ۷ نانومتری توسعه یافته است و هشت هسته پردازشی دارد. آنچه که تاکنون از پرچمداران میت ۲۰ و میت ۲۰ پرو به‌دست آمده است، نشان می‌دهد حداقل یکی از مدل‌ها با دوربین سه‌گانه همراه خواهد بود و همچنین شاهد تجهیز پرچمداران جدید هوآوی به حسگر اثرانگشت درون صفحه‌نمایش خواهیم بود. ضمن اینکه شرکت چینی در یکی از یک مدل‌ها از سیستم تشخیص چهره سه‌بعدی استفاده کرده است و شاید جانشین میت ۱۰ پرو را با نمایشگری به بزرگی ۶٫۹ اینچ ارائه دهد؛ مدل میت ۲۰ نیز با صفحه‌نمایش ۶٫۳ اینچی ارائه می‌شود.

با جود اینکه میت ۲۰ تا چندماه آینده معرفی خواهد شد؛ هوآوی پی ۲۰ و پی ۲۰ پرو همچنان جزو برترین پرچمداران بازار محسوب می‌شوند. نسخه «پرو» با بهره‌گیری از سه سنسور ۴۰ مگاپیکسلی، ۲۰ مگاپیکسلی و ۸ مگاپیکسلی عملکرد خیره‌کننده در زمینه عکاسی دارد و همچنین بنیان‌گذار آغاز روند جدیدی در بازار گوشی‌های هوشمند است تا عرضه پرچمداران با سه دوربین امکان‌پذیر شود. این مدل از نمایشگر ۶٫۱ اینچی از نوع AMOLED بهره می‌گیرد و رزولوشن صفحه‌نمایش آن نیز ۱۰۸۰ در ۲۲۴۰ پیکسل است؛ همچنین پرچمدار ۲۰۱۸ هوآوی به شش گیگابایت رم مجهز شده است و ۱۲۸ گیگابایت حافظه داخلی دارد. مانند میت ۱۰ و میت ۱۰ پرو که از تراشه Kirin 970 بهره می‌گیرند، پرچمداران جدید شرکت چینی از سری P با این چیپ‌ست راهی بازار شده‌اند؛ تراشه مذکور هشت هسته‌ای بوده و شامل چهار هسته ۲٫۴ گیگاهرتزی Cortex A53 و چهار هسته ۱٫۸ گیگاهرتزی Cortex A53 است.

پی ۲۰ پرو در بالای صفحه‌نمایش خود بریدگی دارد و درون ناچ یک دوربین سلفی ۲۴ مگاپیکسلی را جای داده‌ است. همچنین نسخه «پرو» از یک باتری ۴۰۰۰ میلی‌آمپر ساعت بهره می‌گیرد و نزدیک به ۸۰۰ یورو قیمت دارد.

Call Now Button