Galaxy S10 سامسونگ در پنج رنگ عرضه می‌شود

براساس یک گزارش جدید، سامسونگ درنظر دارد تا گوشی پرچمدار Galaxy S10 را در پنج رنگ عرضه نماید؛ برخی از رنگ‌ها را تنها در پرچمداران ۲۰۱۵ و ۲۰۱۶ این شرکت دیده بودیم.

سامسونگ اخیرا پرچمدار Galaxy Note 9 را به صورت رسمی معرفی کرده است اما به‌نظر می‌رسد که افشاگران همچنان به گمانه‌زنی پیرامون محصولات آینده شرکت کره‌ای ادامه می‌دهند. سامسونگ تا پایان سال، هیچ پرچمدار جدیدی را معرفی نخواهد کرد و اولین پرچمدار بعدی این شرکت در ماه فوریه و در نمایشگاه MWC 2019 به نمایش گذاشته خواهد شد که جانشین گلکسی اس ۹ و گلکسی اس ۹ پلاس است.

گفته می‌شود از سری Galaxy S10 سه گوشی معرفی خواهد شد که برخلاف مدل‌های قبل، یکی از آن‌ها به نمایشگر بدون انحنا مجهز شده است و دو مدل دیگر که صفحه‌نمایش آن‌ها بیشتر از ۶ اینچ بزرگی دارد، عنوان پرچمداران سامسونگ را در سال ۲۰۱۹ یدک خواهند کشید. افشاگر معروف اخیرا اعلام کرده است که برای افزایش فروش پرچمداران سری Galaxy S10، جانشین گلکسی اس ۹ و گلکسی اس ۹ پلاس در رنگ‌های متنوعی عرضه خواهند شد که برخی از رنگ‌بندی‌ها را در پرچمداران ۲۰۱۵ و ۲۰۱۶ سامسونگ دیده بودیم؛ در حال‌حاضر، گلکسی نوت ۹ در چهار رنگ مختلف عرضه می‌شود اما ارائه پرچمداران سری Galaxy S10 در پنج رنگ، ممکن است روی فروش جانشن گلکسی اس ۹ و گلکسی اس ۹ پلاس تأثیر مثبت داشته باشد.

براساس ادعای Ice Universe، گلکسی اس ۱۰ و گلکسی نوت ۹ تنها در رنگ مشکی وجه اشتراک دارند؛ این موضوع بدین معنی است که رنگ بنفش، مسی یا آبی احتمالا برای پرچمدار سامسونگ در نیمه اول سال ۲۰۱۹ درنظر گرفته نخواهد شد. رنگ‌هایی که شرکت کره‌ای برای پرچمدار جدیدش مدنظر دارد، شامل نقره‌ای و صورتی است که پیش‌تر در سری Galaxy S8 دیده بودیم؛ همچنین رنگ سفید نیز برای Galaxy S10 درنظر گرفته خواهد شد که آخرین‌بار، شاهد ارائه پرچمدار Galaxy S7 سامسونگ با این رنگ بودیم. گفته می‌شود پرچمدار جدید سامسونگ در رنگ سبز نیز تولید خواهد شد؛ گلکسی اس ۶ اج که در سال ۲۰۱۵ رونمایی شده بود، با چنین رنگ‌بندی به بازار عرضه شد.

با توجه به بازه‌زمانی باقی مانده تا نمایشگاه MWC 2019 و ماه فوریه، بعید نیست که برنامه‌های سامسونگ برای رنگ‌بندی گلکسی اس ۱۰ تغییر پیدا کند؛ به همین جهت، ممکن است جانشین Galaxy S9 در رنگ‌های دیگری به بازار عرضه شود که شامل رنگ سبز، سفید، نقره‌ای یا صورتی نباشد. سامسونگ با رونمایی از گلکسی نوت ۹ نشان داده است که برخی برنامه‌های خود را در لحظه آخر تغییر می‌دهد و ممکن است این روند در پرچمداران گلکسی اس ۱۰ و گلکسی اس ۱۰ پلاس تکرار شود؛ در همین رابطه، بد نیست اشاره کنیم که رنگ خاکستری Galaxy Note 9، یک هفته پیش از معرفی از تولید خارج شد و سامسونگ تصمیم گرفت تا پرچمدار جدیدش را تنها در رنگ آبی، مشکی، بنفش و مسی عرضه نماید.

براساس گمانه‌زنی‌ها، پرچمداران Galaxy S10 و Galaxy S10 Plus با دوربین سه‌گانه معرفی خواهند شد؛ نسخه «لایت» که نمایشگر ۵٫۸ اینچی بدون انحنا دارد، از دوربین دوگانه استفاده می‌کند. همچنین نسخه‌های رده‌بالا از سری Galaxy S10 به حسگر اثرانگشت درون صفحه‌نمایش مجهز شده‌اند و با سیستم تشخیص چهره سه‌بعدی عرضه می‌شوند؛ ظاهرا سامسونگ تصمیم دارد تا اسکنر تشخیص عنبیه چشم را از پرچمداران آینده خود حذف نماید زیرا حسگر اثرانگشت درون صفحه‌نمایش را جایگزین مناسب‌تری برای آن می‌داند.

Call Now Button