افشای تصاویر رندری از پرچمدار LG V40 ThinQ

برخی تصاویر رندری منتسب به پرچمدار LG V40 ThinQ روز گذشته در فضای وب منتشر شدند. پرچمدار تازه ال جی احتمالا اواخر سپتامبر یا در ماه نوامبر با دوربین سه گانه و طراحی ناچ معرفی می‌شود.

تصاویر رندری متعددی منتسب به پرچمدار معرفی نشده از برند ال جی موسوم به LG V40 ThinQ توسط MySmartPrice منتشر شده‌اند که این دستگاه هوشمند را از زوایای مختلف به نمایش می‌گذارند. تفاوت‌های چشمگیری در طراحی ظاهری این گوشی نسبت به سایر نسل‌های قبلی از سری V ال جی دیده می‌شود. V40 ThinQ به ماژول دوربین اصلی با لنزهای سه گانه مجهز شده است و بریدگی حاشیه در قسمت بالای پنل نمایش آن دیده می‌شود. لنزهای این دوربین اصلی به صورت افقی چینش شده‌اند و فلش LED هم آن‌ها را همراهی می‌کند. همچنین حسگر اثرانگشت فیزیکی این پرچمدار تازه در پنل پشتی زیر دوربین و فلش تعبیه شده است. G7 ThinQ درواقع اولین گوشی پرچمدار ال جی بود که با طراحی بریدگی حاشیه معرفی شد و کمپانی سازنده هم امکان پنهان کردن این بریدگی را به کمک برنامه نرم افزاری برای کاربران میسر ساخت. در تصاویر رندری پیش رو هم شاهد هستیم که بریدگی حاشیه به کمک حاشیه سیاه به شکل نواری پوشیده شده است. اگر این تصاویر صحت داشته باشند، V40 ThinQ درواقع اولین پرچمدار از سری V ال جی خواهد بود که با بریدگی حاشیه روانه بازار می‌شود. ماژول دوربین سلفی با لنزهای دوگانه به همراه بلندگوی مکالمه و همچنین برخی حسگرهای دیگر در این بریدگی حاشیه قرار گرفته‌اند. به نظر می‌رسد یکی از این حسگرها دوربین اینفرارد باشد و برای استفاده در قابلیت تشخیص چهره سه بعدی در این قسمت تعبیه شده باشد.

حاشیه نواری باریکی هم در قسمت پایین صفحه نمایش LG V40 ThinQ دیده می‌شود هرچند از حاشیه طراحی شده در بسیاری از گوشی‌های مدرن امروزی باریک‌تر در نظر گرفته شده است. یک دکمه اختصاصی برای فعال کردن دستیار هوشمند گوگل در لبه سمت چپ بدنه قرار گرفته است. ال جی اولین بار این دکمه اختصاصی را با الهام از دکمه اختصاصی بیکسبی طراحی و آن را با پرچمدار G7 ThinQ معرفی کرد. در پنل پشتی هم شاهد هستیم که ماژول دوربین سه گانه برخلاف بسیاری از گوشی‌ها تفاوت چندانی با سطح بدنه ندارد و می‌توان آن را تقریبا هم سطح با پنل قلمداد کرد. جک هدفون ۳٫۵ میلی متری، پورت ارتباطی USB Type-C، میکروفون اصلی و بلندگو در لبه پایینی گوشی تعبیه شده‌اند و خطوط آنتن به همراه یک بلندگوی دیگر در لبه بالایی گوشی دیده می‌شوند. جک هدفون ۳٫۵ میلی متری در LG V40 ThinQ هم مانند پرچمدار G7 ThinQ از Hi-Fi Quad DAC 32 بیتی پشتیبانی می‌کند تا در هنگام استفاده از هدفون تجربه بی نظیری از پخش موسیقی به کاربران ارائه دهد.

باتوجه به اطلاعاتی که در صفحه نمایش گوشی V40 ThinQ دیده می‌شود، در گزارش MySmartPrice هم به تاریخ احتمالی ۱۶ نوامبر برای رونمایی از پرچمدار تازه ال جی اشاره شده است. در شایعه‌های اخیر مانند ادعای ایوان بلاس، از اواخر سپتامبر به عنوان بازه زمانی احتمالی برای معرفی این گوشی یاد شده بود. از طرفی کمپانی ال جی هنوز به طور رسمی در این باره اظهار نظر نکرده است و همچنان منتظر انتشار دعوتنامه از سوی این سازنده کره‌ای هستیم. انتظار می‌رود ال جی پرچمدار تازه خود را با پنل نمایش POLED با کیفیت کواد اچ دی پلاس، پردازنده کوالکام اسنپ‌دراگون ۸۴۵ و باتری بزرگی با ظرفیت ۳۳۰۰ میلی آمپر ساعت معرفی کند.

Call Now Button