تاریخ عرضه و قیمت پرچمدار Xperia XZ3 سونی مشخص شد

پرچمدار Xperia XZ3 روز گذشته رسما معرفی شد. این گوشی از ماه اکتبر روانه بازار می‌شود و در شرایطی که اغلب پرچمداران سطح بالا به قیمت ۱۰۰۰ دلار به فروش می‌رسند، ۸۹۹ دلار قیمت گذاری شده است.

سونی روز گذشته پرچمدار تازه خود را به نام Xperia XZ3 با تغییرات سخت افزاری و نرم افزاری معدودی نسبت به Xperia XZ2، نسل قبلی، رسما معرفی کرد. ممکن است در نگاه اول قیمت پیشنهادی سونی برای فروش Xperia XZ3 نسبت به تغییرات معدود اعمال شده کمی غیرمنطقی به نظر برسد. از طرفی باید به پنل نمایش سطح بالای OLED هم در این پرچمدار تازه توجه کرد. همچنین شایان ذکر است که امروزه اغلب پرچمداران با قیمت‌های گزافی در حد ۱۰۰۰ دلار روانه بازار می‌شوند و مشاهده پرچمدار سطح بالایی مانند Xperia XZ3 را با قیمت حدودی ۸۰۰ دلار باید مناسب قلمداد کرد.

سونی در تبلیغ پرچمدار تازه خود به پنل نمایش ۶ اینچی تعبیه شده در آن اشاره کرده است. این سازنده ادعا کرده که پنل مذکور اولین صفحه نمایش QHD+ HDR OLED با پشتیبانی از تکنولوژی پردازش تصویر BRAVIA به شمار می‌رود. کمپانی سونی معمولا از پنل‌های LCD در توسعه گوشی‌های هوشمند خود بهره می‌برد اما این بار Xperia XZ3 را به پنل OLED زیبایی با کیفیت HDR مجهز کرده است.

بریدگی حاشیه در طراحی این پرچمدار به کار گرفته نشده است و با در نظر گرفتن پنل نمایش ۶ اینچی و حاشیه‌هایی در بالا و پایین آن می‌توان Xperia XZ3 را گوشی بزرگی دانست. حاشیه‌های بالا و پایین پنل نمایش هم باتوجه به استانداردهای طراحی رایج اصلا باریک نیستند چراکه سونی بلندگوهای S Front Surround را هم در همین حاشیه‌ها تعبیه کرده است.

سونی قرار است پرچمدار Xperia XZ3 خود را از تاریخ ۱۷ اکتبر (۲۵ مهر) به قیمت ۸۹۹٫۹۹ دلار عرضه کند. از طرفی پیش فروش آن از ۲۴ سپتامبر (۲ مهر)آغاز می‌شود اما تنها برخی فروشندگان آنلاین تأیید شده مجاز به پیش فروش Xperia XZ3 هستند. این پرچمدار تازه همچنین قرار است به همراه هدیه رایگان هدفون بی سیم Xperia Ear Dou به فروش برسد.

Call Now Button