گوش تاشوی ال‌جی در دست توسعه قرار دارد اما زمان عرضه آن مشخص نیست

ال‌جی تأیید کرده است که روی توسعه گوشی تاشوی خود کار می‌کند اما برنامه‌ای برای عرضه زودهنگام آن ندارد!

مدت‌هاست که شایعاتی مبنی بر توسعه گوشی تاشو از سوی شرکت ال‌جی و سامسونگ شنیده می‌شود؛ هردو در زمینه تولید صفحه‌نمایش انعطاف‌پذیر برای گوشی‌های هوشمند فعالیت می‌کنند و قابل انتظار است که محصولاتی را با صفحه‌نمایش تاشو ارائه دهند. سامسونگ که احتمالا اولین گوشی تاشو را معرفی خواهد کرد، درنظر دارد تا مدل مذکور را در ماه نوامبر در طی کنفرانس SDC به نمایش بگذارد و معرفی کامل آن‌را به اوایل سال آینده موکول خواهد کرد.

در مقابل، ال‌جی نیز روی توسعه گوشی تاشوی خود مشغول به کار است اما شرکت کره‌ای تصمیمی برای عرضه شتاب‌زده آن ندارد! کره‌ای‌ها مدعی هستند که گوشی تاشوی خود را هنگامی‌ به بازار عرضه خواهند کرد که از عملکرد آن اطمینان حاصل کنند و محصولی را ارائه خواهند داد که در هنگام عرضه، بتواند طرفداران را به خود جلب نماید. به گفته‌ی ال‌جی، مشتریان هنوز در رابطه با ایده گوشی تاشو مردد هستند و بسیاری نمی‌دانند که آیا محصولات انعطاف‌پذیر ارزش هزینه اضافی را دارد یا خیر. به همین جهت، ال‌جی مایل است تا در ابتدا واکنش کاربران را نسبت به گوشی‌های تاشو سامسونگ و هوآوی بررسی کند.

هنوز نمی‌دانیم گوشی تاشوی ال‌جی چه نامیده خواهد شد یا مدل مذکور چه مشخصاتی را ارائه می‌دهد. گوشی تاشوی سامسونگ احتمالا از نام تجاری Galaxy F برخوردار است و در ماه ژانویه معرفی می‌شود. هوآوی نیز گوشی تاشوی خود را در نیمه سال ۲۰۱۹ عرضه خواهد کرد و ظاهرا اولین محصولی است که شرکت چینی با پشتیبانی از ۵G ارائه می‌دهد.

صرف‌نظر از اینکه شرکت‌های مختلف چه زمانی به بازار محصولات تاشو قدم خواهند گذاشت؛ آینده از آن محصولاتی خواهد بود که می‌توانید نمایشگر آن‌ها را تا کنید. شایعه شده است غول‌های بزرگی نظیر اپل، گوگل و … نیز به دنبال ارائه محصولاتی انعطاف‌پذیر هستند؛ حتی شرکت‌های چینی نظیر Xiaomi و OPPO روی توسعه محصولاتی کار می‌کنند که طراحی انعطاف‌پذیر داشته و با قیمت مناسب عرضه خواهد شد. مایکروسافت نیز مدت‌هاست روی توسعه یک تبلت تاشو کار می‌کند که با تا کردن نمایشگر آن، سرفیس آندرومدا به یک محصول جمع‌وجور تبدیل خواهد شد؛ با این‌حال، ردموندی‌ها تاکنون هیچ جزئیاتی را پیرامون زمان عرضه سرفیس تاشوی خود اعلام نکرده‌اند.

انتظار می‌رود نمونه اولیه گوشی‌های هوشمند تاشو بسیار گران‌قیمت باشد؛ به‌طوری‌که برخی قیمت گوشی تاشوی Galaxy F را نزدیک به ۱۸۰۰ دلار تخمین‌ زده‌اند. ضمن اینکه بعید نیست گوشی‌های هوشمند تاشو در سال آینده به صورت محدود عرضه شوند تا سازندگان در ابتدا، از واکنش کاربران نسبت به محصولات تاشوی خود اطمینان حاصل کنند.

Call Now Button