سونی ساخت کنسول پلی استیشن ۵ را تایید کرد

مدیرعامل وقت سونی، اعلام کرده است که جایگزین کنسول بازی پلی استیشن ۴ در راه است.

کنسول‌های بازی نسل نهم قطعا در راه هستند؛ در سال جاری میلادی، شرکت‌های بسیار زیادی بیشتر از گذشته به اطلاعات و اخبار پیرامون کنسول‌های بازی جدید سونی و مایکروسافت اشاره کرده اند و حال خود سونی، به طور رسمی اعلام کرده که نسل بعدی کنسول بازی پلی استیشن ۴ در راه است. برای جزییات بیشتر، در ادامه با ما همراه شوید.

بنابر صحبت‌های رسمی مدیرعامل سونی، این شرکت قطعا درحال آماده سازی نسل بعدی پلی استیشن ۴ است، هرچند مدیرعامل سونی از گفتن نام پلی استیشن ۵ خودداری کرد و صرفا کنسول نسل بعدی خود را “جایگزین پلی استیشن ۴” نامید. در ادامه صحبت‌های Kenichiro Yoshida، مدیرعامل وقت سونی، داشتن سخت افزاری برای نسل جدید یک موضوع اجباری است و به همین جهت، ژاپنی‌ها درحال توسعه پلی استیشنی جدید هستند.

دیروز خبری منتشر شد که در آن، گفته شد که پلی استیشن ۵ از معماری اصلی پلی استیشن ۴ استفاده می‌کند و به همین جهت، تفاوت آنچنان زیادی در این زمینه وجود نخاوهد داشت. درحال حاضر، سونی موفق شده که ۸۲ میلیون کنسول بازی پلی استیشن ۴ را از زمان عرضه به فروش برساند و به همین جهت، Kenichiro Yoshida گفته که این شرکت تا جای ممکن سعی دارد که از این پلتفرم پشتیبانی نماید.

یکی از ویژگی‌های اصلی که گوگل و مایکروسافت بشدت بر روی آن کار می‌کنند، پلتفرم بازی‌های ابری و استریمی است و درحال حاضر، سونی چندان علاقه‌ای در این زمینه نشان نداده است؛ شاید پلی استیشن ۵ برخلاف رقبایش از این سرویس محروم شود. انتظار می‌رود که سونی و مایکروسافت، کنسول‌های بازی‌ خود را در بازه زمانی ۲۰۱۹ تا ۲۰۲۰ روانه بازار کنند.

Call Now Button