اولین تصویر گرفته شده با دوربین وان پلاس ۶T پیش از معرفی

در حالی که تنها یک هفته تا معرفی گوشی وان پلاس ۶T زمان باقی است، امروز شاهد انتشار اولین تصویر گرفته شده با دوربین این گوشی در دنیای مجازی هستیم.

همان طور که می دانید، ۲۹ اکتبر برابر با هفتم آبان، شاهد معرفی گوشی وان پلاس ۶T خواهیم بود. امروز در شبکه مجازی Weibo، آقای Pete Lau مدیر عامل OnePlus دست به اقدامی عجیب زد و تصویری را منتشر نمود ک عبارتی با زبان چینی روی آن درج شده بود و بعد از ترجمه، با جمله Bring your own filter به معنای «فیلتر اختصاصی خود را ایجاد کنید» روبرو شدیم.

در این تصویر شاهد نمای شهر Shenzhen چین که در شب گرفته شده، هستیم و مطمئنا انتشار چنین عکسی، به معنای بهبود عکاسی در شب در محصول جدید وان پلاس است. برخی شایعات نیز حاکی از آن است که احتمالا قابلیتی به نام Night Mode به این گوشی راه پیدا می کند.

هفته گذشته در یک کنفرانس مطبوعاتی، عبارت Night Mode بر زبان یکی از مسئولان وان پلاس جاری شد، اما تا به این لحظه هیچ گونه اطلاعات خاصی در مورد این ویژگی در دسترس نیست.

حرف و حدیث های جدید حاکی از آن است که این قابلیت، همانند حالت long-exposure که روی برخی پرچمداران شاهد آن بودیم، عمل می کند، اما مشخص نیست که این ویژگی هنگام عکاسی در حالت عادی فعال است یا برای بهره‌مندی از آن، به tripod نیاز داریم.

با اینکه اطلاعات خاصی همراه با تصویر منتشر شده به چشم نمی‌خورد، اما می‌توان حدس زد که این عکس توسط یک دوربین ۱۳ مگاپیکسلی شکار شده است.

همان طور که اشاره شد، ۲۹ اکتبر برابر با هفتم آبان ماه، زمانی که است که کمپانی وان پلاس برای معرفی پرچمدار خود در نظر گرفته است. لذا تا تاریخ یاد شده باید منتظر بمانیم و ببینیم که آیا سورپرایز دیگری برای طرفداران در نظر گرفته شده، یا مسئولان تنها به تأیید شایعات مطرح شده می‌پردازند.

Call Now Button