احتمال معرفی اولین گوشی ۵G وان‌پلاس تا کمتر از شش ماه آینده

وان پلاس تأیید کرده است که اولین گوشی هوشمندش با پشتیبانی از ۵G ابتدای سال ۲۰۱۹ معرفی می‌شود. این گوشی ظاهرا از سری معمول پرچمداران وان پلاس متفاوت خواهد بود و به قیمت بیشتری هم به بازار راه می‌یابد.

پیت لو، مدیر عامل وان پلاس، در ماه ژوئن به خبرگزاری PC Mag اعلام کرد که این کمپانی ممکن است یک گوشی با پشتیبانی از شبکه ارتباطی پرسرعت ۵G را در سال ۲۰۱۹ روانه بازار کند. در آن زمان اینگونه به نظر می‌رسید که منظور پیت لو گوشی OnePlus 7 است. از طرفی تازه‌ترین خبرهای منتشر شده درباره محصولات کمپانی چینی مذکور نشان می‌دهند که قابلیت پشتیبانی از شبکه ارتباطی ۵G در یک سری کاملا متفاوت تعبیه خواهد شد. به عبارت دیگر OnePlus 7 اولین گوشی کمپانی وان پلاس نخواهد بود که با شبکه ارتباطی ۵G معرفی می‌شود.

وان پلاس همچنین با نسخه اسپانیایی CNET گفتگو کرده و برخی اطلاعات را درباره این گوشی هوشمند جالب توجه در اختیارشان قرار داده است. از آنجا که OnePlus 7 از ۵G پشتیبانی نمی‌کند، انتظار می‌رود که در ابتدای سال ۲۰۱۹ شاهد رونمایی از یک خانواده پرچمدار دیگر باشیم. ا آنجا که قابلیت ۵G گران است و می‌تواند هزینه تمام شده تولید دستگاه‌ها را به شکل قابل توجهی افزایش دهد، همچنان پیش بینی می‌شود که OnePlus 7 و OnePlus 7T مانند سایر نسل‌های قبلی این خانواده در سال ۲۰۱۹ هم با قیمت رقابتی و پایین معرفی شوند. از طرف دیگر گفته می‌شود که پرچمدار مرموز دیگر وان پلاس که از شبکه ارتباطی ۵G هم پشتیبانی می‌کند، تحت نام برندی متفاوت و همچنین با طراحی و مشخصاتی متفاوت از آنچه تا به حال در محصولات این سازنده شاهدش بوده‌ایم، رونمایی شود.

از آنجا که وان پلاس خودش این شایعه را پر و بال داده و اشاره کرده است که اولین گوشی هوشمندش با پشتیبانی از ۵G ابتدای سال ۲۰۱۹ معرفی می‌شود، معتقدیم که در خلال نمایشگاه بین المللی MWC که اواخر فوریه در بارسلونا برگزار می‌شود، شاهد رونمایی از این گوشی توانمند باشیم.

Call Now Button