آنتن آیفون‌های ۲۰۱۹ ترکیبی از تکنولوژی‌های جدید خواهند بود

زمان زیادی تا معرفی آیفون‌های ۲۰۱۹ باقی مانده است اما از هم‌اکنون شاهد انتشار اخباری در رابطه با قابلیت‌ها و ویژگی‌های این گوشی‌ها هستیم.

Ming Chi Kuo که یکی از تحلیلگران قابل اطمینان مسائل مربوط به شرکت اپل محسوب می‌شود، صبح روز گذشته اطلاعاتی را در رابطه با تکنولوژی آنتن آیفون‌های ۲۰۱۹ منتشر کرد. Kuo پیش‌بینی می‌کند که اپل از آنتن‌های کریستیال پلمیر فاصله خواهد گرفت و به استفاده ترکیبی از فناوری اصلاح شده PI روی خواهد آورد.

طبق سخنان این تحلیلگر، اپل دلایل متعددی برای اتخاذ این تصمیم دارد. یکی از این دلایل، هزینه کمتر آن نسبت به مواد LCP است و در حالی که تامین‌کنندگان با فرایند پیچیده تولید LCP روبه رو هستند.

Ming Chi Kuo علاوه بر این موارد افزود که LCP دوام کمتری نسبت به باقی فناوری‌ها دارد بنابراین در مسائل مربوط به نرخ بهره‌وری با مشکلاتی مواجه است و بهبود این نرخ بهره‌وری می‌تواند باعث کاهش عمکلرد آنتن شود. در رابطه با عملکرد آنتن‌های اصلاح شده PI، این تحلیلگر عنوان کرد که عملکرد آن‌ها به لطف فرمول بهبود یافته‌ی فلوراید، به خوبی LCP است.

این تحلیلگر جزئیات بیشتری را نیز فاش کرده و گفته آیفون‌های ۲۰۱۹ به چهار آنتن MPI و دو آنتن LCP مجهز خواهند بود. در حال حاضر آیفون ۱۰ آر، آیفون ۱۰ اس و آیفون ۱۰ اس مکس از ۶ آنتن LCP بهره می‌برند.

طبق سخنان Kuo، پنج شرکت وظیفه تامین آنتن‌های MPI برای آیفون‌های ۲۰۱۹ را به عهده خواهند گرفت. این موضوع از نظر هزینه می‌تواند به نفع اپل باشد زیرا تامین‌کنندگان مجبور هستند تا با یکدیگر رقابت کنند. آنتن‌ LCP آیفون‌های ۲۰۱۹ به صورت انحصاری توسط یک شرکت ژاپنی تولید خواهد شد و به صورت یکپارچه در حالت عمودی قرار می‌گیرد.

برای کاربران معمولی، این تغییرات محسوس نخواهند بود. Kuo گفته استفاده از آنتن‌های MPI و LCP به منظور دستیابی سریع‌تر به فناوری ۵G است. آنتن‌های LCP معمولا به دلیل عملکرد سازگار با اختلال کم شناخته می‌شوند اما اخیرا آنتن‌های MPI توانسته‌اند در بسیاری از زمینه‌ها پیشرفت کنند.

در اوایل همین ماه، این تحلیلگر پیش‌بینی کرده بود که اسکنر Face ID در آیفون‌های ۲۰۱۹ ارتقا پیدا خواهد کرد در حالی که اعلام نمود آی‌پد پروهای جدید در ابتدا ۲۰۲۰ معرفی خواهند شد.

Call Now Button