تاریخ احتمالی معرفی پرچمداران گلکسی اس ۱۰ و گلکسی اف سامسونگ

انتظار می‌رود سامسونگ در نیمه اول سال آینده دو سری پرچمدار مختلف را معرفی کند. تازه‌ترین گزارش‌ها از منابع کره‌ای نشان می‌دهند که احتمالا در اواخر ماه فوریه شاهد معرفی پرچمداران گلکسی اس ۱ و گلکسی اف منعطف خواهیم بود.

سامسونگ فصل پرمشغله‌ای را در پیش دارد و قرار است سه ماهه اول سال ۲۰۱۹ محصولات متعددی را معرفی کند. این کمپانی در تلاش است از چند گجت هوشمند سطح بالا ازجمله اولین گوشی هوشمند منعطفش و همچنین خانواده پرچمداران گلکسی اس ۱۰ که یکی از آن‌ها از شبکه ارتباطی ۵G هم پشتیبانی می‌کند، پرده بردارد.

در حال حاضر هیچ خبر رسمی‌ای درباره تاریخ معرفی این محصولا هوشمند تأیید نشده است. البته گزارش تازه‌ای از کره جنوبی منتشر شده است که اگر صحت داشته باشد، به زودی شاهد رونمایی از محصولات مذکور خواهیم بود. براساس گزارش برخی منابع از Yonhap و Korea Herald سامسونگ در مارس سال ۲۰۱۹ و مدت کوتاهی پس از رونمایی رسمی در خلال برگزاری نمایشگاه بین المللی MWC 2019 بارسلونا گوشی‌های مختلف گلکسی اف و گلکسی اس ۱۰ خود را روانه بازر خواهد کرد.

این غول تکنولوژی در خلال سال‌های اخیر همواره پرچمداران گلکسی اس خود را در سه ماهه ابتدایی معرفی کرده است و براساس ادعای مقامات ارشدش هم تا پیش از آغاز ژوئیه ۲۰۱۹ شاهد معرفی گلکسی اف به طور رسمی خواهیم بود. البته این گزارش رسمی نیست و تنها جنبه پیش گویانه دارد اما با این حال همچنان بازه زمانی پیش بینی شده برای محصولات مذکور منطقی به نظر می‌رسد.

سامسونگ قرار است که در سال ۲۰۱۹ حداقل ۱ میلیون دستگاه از گوشی هوشمند منعطف خود تولید کند. برخی منابع معتقد هستند که این گوشی حداقل ۱۸۰۰ دلار قیمت دارد و همین موضوع ممکن است باعث کاهش تقاضای بازار و سرانجام فروش سازنده شود. در مقایسه باید بگوییم که نسخه ۵۱۲ گیگابایتی پرچمدار گلکسی نوت سازنده  که در حال حاضر گران قیمت‌ترین گوشی سامسونگ هم به شمار می‌رود، به قیمت ۱۲۵۰ دلار در بازار به فروش می‌رسد. شایعه شده است که اولین گوشی هوشمند منعطف سامسونگ برخلاف قیمت بسیار بالایش از شبکه ارتباطی ۵G پشتیبانی نمی‌کند.

از طرف دیگر انتظار می‌رود که گلکسی اس ۱۰ با تغییرات متعدد و چشمگیری نسبت به نسل‌های قبلی این خانواده سطح بالا معرفی شود. گفته می‌شود که این پرچمدار تازه در طراحی ظاهری بدون حاشیه توسعه می‌یابد؛ دوربین سلفی و حسگر اثرانگشتش زیر پنل نمایش قرار می‌گیرد و همچنین به دوربین اصلی با لنزهای سه گانه در پنل پشتی مجهز می‌شود.

Call Now Button