هوآوی به دنبال معرفی پرچمداری با دوربین ۴تایی و بزرگنمایی ۱۰ برابر

هوآوی در نظر دارد سال آینده یک گوشی هوشمند مجهز به دوربین اصلی چهارگانه را روانه بازار کند. علاوه بر این گفته می‌شود که لنز تله فوتوی این پرچمدار از قابلیت بزرگنمایی اپتیکال تا ۱۰ برابر هم پشتیبانی می‌کند.

هوآوی پس از موفقیت در عرضه جهانی گوشی‌های هوشمند در دو فصل اخیر به صورت متوالی و شکست کمپانی اپل حالا ظاهرا قصد دارد اولین کمپانی تولید کننده گوشی‌های هوشمند در جهان شود و سامسونگ را هم مغلوب خود سازد.

البته که آمار فروش تنها عامل تعیین کننده و تأثیرگذار نیست بلکه حاشیه سود بالاتر و همچنین تلاش برای تعبیه نوآوری‌ها و تکنولوژی‌های نوین در محصولات هوشمند در خلال سال‌های اخیر باعث شده است هوآوی به یک غول تکنولوژی تمام عیار تبدیل شود. والتر جی، مدیر ارشد بخش مصرف کنندگان گروه هوآوی در اروپای غربی، در یک مصاحبه انحصاری که اخیرا با بلاگ تکنولوژی آلمانی به نام AndroidPIT انجام داده بود به برخی اطلاعات و جزئیات درباره برنامه این سازنده در جهت رقابت با برخی سازندگان بسیار بزرگ در آینده نزدیک اشاره کرد.

پرچمدار پی ۲۰ پرو سازنده را باید پیشروی گوشی‌های هوشمند مجهز به دوربین اصلی سه گانه در سال ۲۰۱۸ قلمداد کنیم اما Galaxy A9 سامسونگ چندی پیش با دوربین ۴ گانه اصلی معرفی شد تا پرچمدار این ترند تازه باشد. به همین خاطر به نظر می‌رسد که هوآوی قصد دارد یک گوشی هوشمند با ۴ دوربین در پنل پشتی توسعه دهد و آن را در تاریخی نامشخص اما در خلال سال ۲۰۱۹ روانه بازار کند.

البته این گوشی هوشمند مرموز تنها به ۴ لنز اصلی مجهز نمی‌شود بلکه کمپانی سازنده‌اش قصد دارد آن را با دوربینی که از امکان بزرگنمایی اپتیکال تا ۱۰ برابر پشتیبانی می‌کند توسعه دهد. لنز تله فوتوی موجود در ماژول اصلی گوشی پی ۲۰ پرو و همچنین میت ۲۰ پرو از بزرگنمایی اپتیکال تا ۳ برابر بهره می‌برد و البته لنز ۱۰ مگا پیکسلی تله فوتوی درون میان رده توانمند Galaxy A9 سامسونگ هم از بزرگنمایی اپتیکال ۲ برابر پشتیبانی می‌کند اما هوآوی قصد دارد سال آینده این توانایی را به سطح بالاتری ارتقا دهد و به یکباره امکان بزرگنمایی ۱۰ برابر را معرفی کند.

بزرگنمایی اپتیکال تا ۱۰ برابر با حفظ کیفیت تصویر همان قابلیت جالب توجهی است که می‌تواند به هوآوی کمک کند دوباره با یک گوشی دیگر بدرخشد؛ اما والتر جین مشخصا تأیید نکرده است که این گوشی مرموز چه زمانی معرفی می‌شود و به همین خاطر تصور نمی‌کنیم در ابتدای سال ۲۰۱۹ شاهد رونمایی از آن باشیم. هوآوی در حال حاضر مرحله تحقیقات محصول سطح بالای بعدی خود را تکمیل می‌کند و در نظر دارد با چند قابلیت متعدد و سطح بالا علاقه مندان خود را در تاریخی نامشخص غافلگیر کند.

یک گوشی هوشمند منعطف با صفحه نمایش تاشو و پشتیبانی از شبکه ارتباطی پرسرعت ۵G هم بخشی از این برنامه خوش بینانه هوآوی برای سال آینده است. گفته می‌شود که این تبلت-گوشی هیبریدی باتری بسیار بزرگی دارد و سرعت پردازش سیستمی آن هم بسیار بالاست.

از طرف دیگر پیش بینی می‌شود که تعبیه سیستم عامل اندروید وان کاربران این گوشی‌ها را ناامید کند. به همین خاطر ممکن است هوآوی در میان رده‌ها و پرچمداران آینده خود همچنان از EMUI اختصاصی خود بهره ببرد.

Call Now Button