صدور مجوز FCC برای گوشی هوشمند Moto G7 Play

پس از انتشار گزارش‌هایی درباره Moto G7 حالا نوبت به Moto G7 Play رسیده است تا تصاویری زنده منتسب به آن منتشر شود. مجوز FCC برای این گوشی صادر شده است و احتمالا به زودی معرفی می‌شود.

نسل بعدی میان رده‌های موتورولا در هفته‌های اخیر چندین بار فاش شده است اما همچنان مواردی درباره آن‌ها وجود دارد که نمی‌دانیم. برای مثال، مدل Moto G7 Play حالا مجوز FCC دریافت کرده است اما پیش از این هرگز موفق نشده بودیم تصویرش را تماشا کنیم.

موتورولا حالا در کنار فهرست مشخصات تأیید شده توسط FCC همچنین تصاویری را از Moto G7 Play خود به نمایش گذاشته است و می‌توانیم این میان رده جالب را در هر دو نمای روبرو و پشت تماشا کنیم. باتری هم در تصویری دیگر قابل مشاهده است و نام تجاری نهایی این گوشی هم در دفترچه راهنمای کاربر به چشم می‌خورد.

میان رده Moto G7 Play از Moto G7 استاندارد ارزان‌تر است و برخلاف آن مدل که احتمالا با بریدگی حاشیه ناچ قطره‌ای معرفی می‌شود، با بریدگی حاشیه تقریبا بزرگی توسعه می‌یابد. علاوه بر این شایان ذکر است که این گوشی به باتری ۲۸۲۰ میلی آمپر ساعتی مجهز می‌شود و تنها یک دوربین تکی در پنل پشتی آن تعبیه می‌شود.

همان‌طور که در دفترچه راهنمای کاربر هم دیده می‌شود، حسگر اثرانگشت گوشی درون لوگوی پنل پشتی تعبیه شده است. نکته دیگری که در این تصاویر به آن اشاره شده، احتمال تعبیه پردازنده داخلی کوالکام اسنپ‌دراگون ۶۳۲ به همراه پردازنده گرافیکی Adreno 506 درون Moto G7 Play است.

سایر مشخصاتی که در دفترچه راهنمای کاربر دیده می‌شوند شامل کارت حافظه microSD، پورت ارتباطی USB Type-C و جک هدفون ۳٫۵ میلی متری می‌شود. تصاویر پیش رو همچنین نشان می‌دهند که میان رده Moto G7 Play در رنگ‌های مشکی و نقره‌ای معرفی می‌شود اما موتورولا ممکن است که در مراسم رونمایی از رنگ‌های دیگری هم پرده بردارد.

هیچکدام از میان رده‌های تازه خانواده Moto G7 امسال معرفی نمی‌شوند اما انتظار می‌رود که در سه ماهه اول سال ۲۰۱۹ شاهد رونمایی از آن‌ها باشیم. بدین ترتیب ممکن است در خلال ماه‌های آینده گزارش‌های بیشتری درباره این سری تازه منتشر شود و بتوانیم به اطلاعات و جزئیات بیشتری درباره‌شان دست پیدا کنیم.

Call Now Button