تولید پنل نمایش Infinity-O گلکسی اس ۱۰ آغاز شد

گزارش شده که پنل نمایش Infinity-O سامسونگ مخصوص گوشی‌های گلکسی اس ۱۰ وارد مرحله تولید شده است. این پنل نمایش بدون حاشیه چندی پیش رسما معرفی شد.

نظریه‌های معدودی درباره تولید پرچمداران گلکسی اس ۱۰ سامسونگ وجود دارد. تازه‌ترین گزارش‌ها در این باره ادعا می‌کنند که سامسونگ خانواده گلکسی اس ۱۰ خود را با ۴ مدل معرفی خواهد کرد و یکی از این مدل‌ها از ۵G پشتیبانی می‌کند. باتوجه به شایعه‌هایی که در خلال هفته‌های اخیر شاهد انتشارشان بودیم، همچنین ممکن است که شاهد طراحی تقریبا بدون حاشیه و لبه تا لبه در این خانواده سطح بالا باشیم.

در ابتدای ماه جاری کنفرانس توسعه دهندگان سامسونگ برگزار شد و این سازنده در خلال آن از ۴ نوع پنل نمایش نوین خود پرده برداشت. Infinity-O تنها یکی از این ۴ مدل پنل تازه شمرده می‌شود. این پنل از ۴ طرف کناری بدون حاشیه توسعه یافته است و تنها بریدگی کوچکی به اندازه لنز دوربین سلفی در آن دیده می‌شود. همین پنل نمایش احتمالا از جالب توجه‌ترین و منحصر به فردترین قطعات موجود در پرچمداران آینده سامسونگ به شمار می‌رود.

پنل نمایش منحصر به فرد می‌تواند نقطه تمایز گلکسی اس ۱۰ باشد!

گفته می‌شود که تنها کمپانی سامسونگ ظرفیت کافی را برای تولید تکنولوژی لیزر HIAA در دسترس دارد. این تکنولوژی سازنده را قادر می‌سازد بتواند به کمک برش لیزری بریدگی کوچکی را درون پنل نمایش ایجاد کند. بدین ترتیب به نظر می‌رسد که گلکسی اس ۱۰ تا مدتی تنها گوشی موجود در بازار باشد که به این شیوه بریدگی کوچکی در پنل نمایش آن ایجاد شده است.

پنل نمایش جذاب Infinity-O بدون شک از منحصر به فردترین نکات در گلکسی اس ۱۰ سامسونگ خواهد بود. به نظر می‌رسد که سامسونگ هم آگاهانه در تلاش است تا با به کار گرفتن این پنل تازه گلکسی اس پرچمدار خود را از سایر گوشی‌ها متامیز سازد. این غول تکنولوژی پیش از این هم با معرفی پنل نمایش خمیده در Galaxy S6 Edge پرچمداران این سری را از سایر رقیبان خود متمایز کرد.

تازه‌ترین گزارش در این باره مدعی شده است که حداقل یکی از مدل‌های گلکسی اس ۱۰ سامسونگ از این خانواده ۴ گانه به پنل نمایش Infinity-O مجهز می‌شود. با توجه به شایعه‌های دیگر، ممکن است مدل‌های سطح بالای دیگر از پنل کاملا بدون حاشیه New Infinity بهره ببرند. متاسفانه هنوز اطلاعات دقیقی در این باره منتشر نشده است و برخی کارشناسان معتقدند که New Infinity نه در این سری بلکه در گوشی منعطف سامسونگ تعبیه می‌شود. اگر این پیش بینی صحت داشته باشد، منطقی به نظر می‌رسد که هر ۴ مدل خانواده گلکسی اس ۱۰ سال آینده با پنل نمایش بدون حاشیه از نوع Infinity-O معرفی شوند.

انتظار می‌رود سامسونگ برای انتشار خبرها و مشخصات رسمی درباره خانواده گلکسی اس ۱۰ خود حداقل تا ابتدای سال آینده میلادی صبر کند. گفته می‌شود که این ۴ مدل در فوریه سال ۲۰۱۹ رونمایی خواهد شد.

Call Now Button