تصاویر رندر شده منتسب به گلکسی اس ۱۰ پلاس سامسونگ

تا معرفی سری گلکسی اس ۱۰ سامسونگ حدود سه الی چهار ماه باقی مانده و اخبار و شایعاتی که در رابطه با آنها منتشر می‌شود روز به روز بیشتر رنگ واقعیت به خود می‌گیرند.

در مورد سری گلکسی اس ۱۰ سامسونگ تاکنون با اطلاعات مختلفی مواجه شده‌ایم و به نظر می‌رسد کمبودی در این زمینه وجود نداشته باشد. می‌دانیم که دهمین نسل از پرچمداران سری گلکسی اس سامسونگ با مشخصاتی قدرتمند و قابل توجه در ماه‌های نخست سال آینده میلادی معرفی می‌شود و طبق معمول با جدیدترین دستاوردهای سامسونگ در این گوشی‌ها روبرو خواهیم بود.

اطلاعات منتشر شده نشان می‌دهد سامسونگ پرچمداران سری گلکسی اس ۱۰ را قبل از فرارسیدن زمان نمایشگاه MWC 2019 معرفی می‌کند. این سری احتمالا همانند سری‌های قبل از دو گوشی گلکسی اس ۱۰ و اس ۱۰ پلاس تشکیل می‌شود اما بعید نیست که نمونه سومی نیز با پشتیبانی از شبکه ۵G در این پکیج وجود داشته باشد. اپراتور ورایزن آمریکا پیش از این اعلام کرده بود که در نیمه اول ۲۰۱۹ اولین گوشی ۵G را با برند سامسونگ عرضه می‌کند. اگرچه ورایزن نامی از گلکسی اس ۱۰ نیاورده اما به احتمال فراوان این گوشی یکی از اعضای خانواده اس ۱۰ خواهد بود.

به تازگی تصاویر رندر شده‌ای منتشر شده که منتسب به گلکسی اس ۱۰ پلاس است. چیزی که در این عکس‌ها بیشتر از همه خودنمایی می‌کند افزایش نسبت نمایشگر به بدنه در مقایسه با نسل قبلی یعنی گلکسی اس ۹ پلاس است و همچنین بخشی که برای قرار گرفتن دوربین سلفی و سنسورهای جلوی نمایشگر در نظر گرفته شده.

هرچند که احتمال نزدیک بودن طراحی نهایی گلکسی اس ۱۰ پلاس به این عکس‌ها زیاد نیست اما تا حدودی می‌تواند ذهنیت ما را نسبت به این گوشی کامل‌تر کند.

انتظار می‌رود گلکسی اس ۱۰ سامسونگ با جدیدترین نسل پردازنده ۹ هسته‌ای اگزینوس، نمایشگر سوپر امولد، ۶ گیگابایت رم و حافظه پایه ۶۴ گیگابایت با قیمتی حدود ۶۸۰ دلار امریکا در مدل پایه عرضه شود.

Call Now Button