شیائومی از زمان تاسیس خود تا کنون توانسته به لطف قیمت مناسب گوشی‌های میان‌رده‌اش به جایگاه نسبتا خوبی در میان شرکت‌های تولیدکننده گوشی هوشمند دست یابد.

شیائومی نسبتا دیر به جمع شرکت‌‌های گوشی‌های هوشمند با صفحه نمایش مجهز به ناچ ‍پیوست و اولین گوشی‌های هوشمند این شرکت که از ناچ در صفحه نمایش خود بهره می‌برند مربوط به سری Mi 8 می‌شوند که در اواخر ماه می به بازار عرضه شدند. این شرکت به تدریج در حال ایجاد تغییراتی در خط تولیدی خود است تا طراحی‌های روز و محبوب را در گوشی‌های خود پیاده کند که می‌توان آن در گوشی Pocophone F1 و برخی از گوشی‌های سری ردمی ۶ مشاهده کرد.

اکنون یک گوشی شیائومی با نام M1901F9T در وبسایت TENNA رویت شده است که دوربین سلفی آن در مرکز قسمت بالایی صفحه نمایش گوشی قرار دارد و بدین معنا است که این کمپانی چینی می‌خواهد از بریدگی ناچ قطره‌ای در گوشی جدید خود استفاده کند. با توجه به شماره مدل دستگاه، می‌توان حدس زد که این گوشی از سری ردمی ۷ خواهد بود.

تصاویر منتشر شده از این گوشی نشان می‌دهند که ظاهر و نحوه طراحی مرسوم است و پیش‌تر آن را در دیگر گوشی‌ها مشاهده کرده‌ایم. همانطور که در تصویر تماشا می‌کنید تمامی دکمه‌ها در سمت راست قرار گرفته‌اند و سنسور اثر انگشت در قاب ‍پشتی گوشی جای گرفته است. جایگاه دوربین به صورت عمودی تنظیم شده و یک فلش نیز برای بهبود در امر نوردهی ‍تعبیه شده است. بر خلاف سری Mi، این فلش در زیر جایگاه دوربین دوگانه قرار دارد و با نحوه چینش دوربین آیفون متفاوت است.

این وبسایت چینی همچنین برخی از مشخصات سخت‌افزاری اصلی این گوشی را بیان کرده است که می‌توان به صفحه نمایش ۵٫۸۴ اینچی و باتری ۲۹۰۰ میلی‌آمپری آن اشاره کرد. دوربین دوگانه این گوشی نیز به هوش مصنوعی مجهز خواهد شد اما در رابطه با این نوع تکنولوژی تاکنون استفاده گوناگونی از آن شده است بنابراین در حال حاضر نمی‌توان درباره عملکرد این فناوری نظر قطعی داد. 

Call Now Button