نسخه دوم آیفون XR در دو رنگ جدید ظاهر می شود

آیفون XR اپل در شش رنگ متفاوت و برای سلیقه های مختلف در اختیار خریداران قرار گرفت، اما نسخه دوم آن در دو رنگ جدید عرصه می شود.

همان طور که می دانید، آیفون XR در شش رنگ مختلف (مانند تصویر زیر) در کنار آیفون XS و آیفون XS مکس به دنیای تکنولوژی معرفی شد. چندی است که اخبار مختلفی پیرامون نسخه دوم این گوشی هوشمند به گوش می رسد. Mac Otakara یکی از منابع خبری پیرامون محصولات اپل مدعی است که اهالی کوپرتینو، دو رنگ جدید را برای نسل دوم آیفون XR در نظر گرفته اند که به احتمال زیاد،‌شهریور ماه امسال طی رویدادی رونمایی می شود.

بر اساس این گزارش، مدل ۲۰۱۹ آیفون XR در دو رنگ جدید سبز و بنفش عرضه می شود که موارد یاد شده جای رنگ های آبی و مرجانی را می گیرد. سایر رنگ ها (سفید، مشکی، زرد و قرمز) همچنان به قوت خود باقی مانده و همزمان با سبز و بنفش در اختیار خریداران قرار می گیرد.

Mac Otakara اطلاعاتی در مورد قاب های نسخه دون آیفون XS و آیفون XS مکس نیز در اختیار گذاشته است که می توان به رنگ های سفید، مشکی، قرمز در کنار نعنایی و زرد ملایم اشاره کرد. قاب های چرمی نیز مانند قبل در صورت تمایل کاربران، زینت بخش گوشی هوشمند آنها خواهد بود.

Call Now Button