قابلیت ارسال استوری در اسپاتیفای نیز فراهم شد

با اضافه شدن قابلیت ارسال استوری در اسپاتیفای، هنرمندان می توانند پشت صحنه کارهای خود را با طرفداران به اشتراک بگذارند.

اگر به سال ۲۰۱۶ بازگردیم، به یاد می آوریم که اسپاتیفای با همکاری دیتابیس Genius، قابلیت درج متون آهنگ ها را به اپلیکیشن خود اضافه کرد. این متون در قالب کارت ها به کاربر نمایش داده می شود که اطلاعات خود را از دیتابیس پلتفرم Genius استخراج می کند.

حالا مسئولان اسپاتفای تصمیم گرفته اند تا با اضافه کردن بخشی جدید به نام Stoylines، امکان درج استوری را فراهم کرده و به این ترتیب به هنرمندان اجازه خواهند داد تا پشت صحنه کارها و فعالیت های خود را با علاقمندان و طرفداران خود به اشتراک بگذارند.

مانند استوری های اینستاگرام، این اقدام اسپاتیفای، دست هندرمندان برای ارائه پشت صحنه فعالیت هایشان را باز می گذارد. استوری لاین ها در قسمت موزیک های در حال پخش به عنوان یک کارت جدید ظاهر می شود و کاربران قادر خواهند بود با بالا کشیدن آنها، در هنگام گوش دادن به موزیک، استوری خواننده های مورد علاقه خود را نیز مشاهده کنند. بد نیست بدانید که این استوری ها بعد از گذشت زمان محو می شوند، اما با نگه داشتن انگشت روی آنها، می توانید از این اتفاق جلوگیری به عمل آورید.

استوری های اسپاتفای ممکن است حاوی عبارت های مختلف، متن آهنگ یا تصویر باشد. مانند اینستاگرام، ضربه زدن به قسمت راست استوری ها شما را به قسمت بعدی برده و ضربه زدن به قسمت چپ، به استوری قبلی یا صفحه قبل هدایت تان می کند.

شایان ذکر است که استوری های اسپاتفای از ورژن ۸٫۵٫۵٫۸۵۳ که به زودی عرضه می شود،‌ در اختیار کاربران و هنرمندان قرار می گیرد. باید منتظر ماند و دید که این ویژگی جدید، تا چه اندازه کاربرد خواهد داشت و آیا علاقمندانی را نیز به سمت خود جذب خواهد کرد، یا کاربران ترجیح می دهند تا خود را با اینستاگرام مشغول کنند.

Call Now Button