مشخصات تلفن منسوب به Redmi Pro 2 افشا شد

پرچمدار بعدی ردمی از اسنپدراگون ۸۵۵ استفاده می‌کند و احتمالا ردمی پرو ۲ نام دارد. این دستگاه به دوربین سلفی ۲۰ مگاپیکسلی پاپ-آپ مجهز شده و نمایشگری ۶٫۳۹ اینچی دارد.

ردمی به زودی ویترین محصولات خود را با یک پرچمدار دیگر که به اسنپدراگون ۸۵۵ مجهز شده به‌روز خواهد کرد. نام این دستگاه مرموز هنوز مشخص نیست اما می‌تواند Redmi Pro 2 باشد که حالا به لطف یک افشاگر چینی به بخشی از اطلاعات آن دسترسی داریم.

طراحی این دستگاه شبیه ردمی نوت ۷ است اما دوربین سلفی ۲۰ مگاپیکسلی خود را به جای ایجاد حفره درون نمایشگر به شکل پاپ-آپ طراحی کرده است. در این تصاویر به نظر می‌رسد که حاشیه بخش پایینی دستگاه کمی زیاد است ولی با توجه به قیمت خیلی کمتر این گوشی نسبت به پرچمداران بزرگ بازار به راحتی می‌توانیم از این مسئله چشم‌پوشی کنیم.

نمایشگر این دستگاه ۶.۳۹ اینچ و با کیفیت +FHD است. ردمی پرو ۲ به صفحه محافظ گوریلا گلس ۵ مجهز شده و حسگر اثر انگشت درون صفحه‌ای دارد. در قاب پشتی این گوشی دوربینی سه‌گانه دیده می‌شود که سنسور اصلی آن سنسوری ۴۸ مگاپیکسلی است. ظرفیت باتری پرچمدار جدید ردمی ۳۶۰۰ میلی آمپر است و از قابلیت شارژ سریع ۲۷ واتی پشتیبانی می‌کند. علاوه بر این، پورت مادون قرمز هم بر روی این موبایل قرار داده شده است.

این دستگاهِ موسوم به ردمی پرو ۲ در سه رنگ قرمز، آبی و مشکی تولید شده و احتمالا به زودی عرضه خواهد شد.

Call Now Button