گوشی Redmi Note 7S با دوربین ۴۸ مگاپیکسلی معرفی شد

گوشی Redmi Note 7S جدیدترین عضو خانواده ردمی نوت ۷ است که به لطف دوربین ۴۸ مگاپیکسلی خود آمده تا گروه بزرگ‌تری از مخاطبان بازار را تحت پوشش محصولات شیائومی قرار دهد.

پس از معرفی ردمی نوت ۷ و نوت ۷ پرو حالا نوبت به معرفی عضو جدیدی از این خانواده به نام Redmi Note 7S رسیده است. اصلی‌ترین قابلیت این دستگاه دوربین ۴۸ مگاپیکسلی آن است که می‌تواند عاشقان عکاسی را به خودش جذب کند. سری ردمی نوت ۷ با عملکرد بسیار خوب خود توانسته در عرض ۲ ماه بیش از ۲ میلیون دستگاه در هند بفروشد و شیائومی می‌خواهد با عضو جدید این خانواده مخاطبان بیشتری را تحت پوشش محصولاتش قرار دهد.

ردمی نوت ۷ اس نمایشگری ۶.۳ اینچی با کیفیت +FHD دارد که بالای آن دوربینی ۱۳ مگاپیکسلی درون یک ناچ قطره‌ای قرار گرفته است. این دستگاه در عقب و جلوی خود از محافظ گوریلا گلس ۵ استفاده می‌کند و کناره‌های دستگاه نیز از جنس آلومینیوم است. ردمی نوت ۷ اس به پردازنده اسنپدراگون ۶۶۰ مجهز شده و از ۳ یا ۴ گیگ رم به همراه ۳۲ یا ۶۴ گیگ حافظه داخلی استفاده می‌کند.

اما همان طور که گفتیم جذاب‌ترین ویژگی این دستگاه دوربین ۴۸ مگاپیکسلی با دیافراگم f/1.8 است. این دوربین با استفاده از همان روش آشنای ادغام ۴ در ۱ پیکسل تصاویری با کیفیت ۱۲ مگاپیکسلی می‌سازد. در کنار سنسور اصلی دستگاه یک لنز عمق ۵ مگاپیکسلی با دیافراگم f/2.4 دیده می‌شود که از قابلیت Night Mode با نوردهی‌های چندگانه HDR برخوردار است تا در شب هم بتوانید عکس‌های خوبی ثبت کنید.

ظرفیت باتری ردمی نوت ۷ اس ۴ هزار میلی آمپر ساعت است و از فناوری شارژ سریع ۴ پشتیبانی می‌کند تا بتواند با توان ۱۸ وات شارژ شود. البته در داخل جعبه فقط یک شارژر ۱۰ واتی وجود دارد، بنابراین در صورت تمایل به استفاده از توان‌های بالاتر، باید شارژر موردنظرتان را خریداری کنید.

Redmi Note 7S از اندروید ۹ استفاده می‌کند که درون رابط کاربری MUIU 10 پیاده‌سازی شده است. از دیگر ویژگی‌های این دستگاه می‌توانیم به درگاه مادون قرمز، جک ۳.۵ میلی متری هدفون و پوشش ضدآب P2i اشاره کنیم.

ردمی نوت ۷ اس در سه رنگ مشکی، آبی و قرمز تولید شده و قیمت آن برای مدل ۳ + ۳۲ گیگ ۱۵۸ دلار و برای مدل ۴ + ۶۴ گیگ ۱۸۷ دلار است. شیائومی این دستگاه را از تاریخ ۲ اردیبهشت روانه بازار می‌کند.

Call Now Button