آنر ۲۰ و آنر ۲۰ پرو با دوربین چهارگانه معرفی شدند

آنر امروز عصر طی مراسمی رسما از آنر ۲۰ و آنر ۲۰ پرو رونمایی کرد. این دو دستگاه با برخورداری از Kirin 980 و نمایشگری ۶٫۲۶ اینچی پرشباهت به یکدیگر اما با تفاوت‌های کوچک در بخش دوربین، رم و حافظه به بازار می‌آیند.

آنر ۲۰ و آنر ۲۰ پرو امروز بالاخره به طور رسمی در رویدادی ویژه در شهر لندن انگلیس معرفی شدند. این دو دستگاه طراحی خاص سه لایه‌ای دارند که مثل اکثر تلفن‌های آنر جلوه‌ای هولوگرافیک و چشم‌نواز به قاب پشتی آن‌ها می‌دهد.

هر دو دستگاه جدید آنر نمایشگری ۶.۲۶ اینچی از نوع OLED با رزولوشن ۱۰۸۰ در ۲۳۴۰ پیکسل دارد که در گوشه سمت چپ بالای آن‌ها حفره کوچکی به چشم می‌خورد که میزبان یک دوربین سلفی ۳۲ مگاپیکسلی است. علاوه بر این، برخلاف ترند روز بازار که حسگر اثر انگشت را به زیر صفحه نمایش منتقل کرده، آنر ۲۰ و ۲۰ پرو این حسگر را روی دکمه پاور دستگاه که در کناره آن قرار گرفته تعبیه کرده‌اند.

آنر ۲۰ پرو در دو رنگ به بازار می‌آید: آبی فانتومی که نوعی آبی متمایل به سبز است، و سیاه فانتومی که در واقع شکلی از رنگ بنفش است. آنر ۲۰ عادی در سه رنگ آبی یاقوتی، سیاه نیمه‌شب و سفید ایسلندی تولید شده است.

آنر ۲۰ پرو دوربینی چهارگانه دارد که از یک سنسور اصلی ۴۸ مگاپیکسلی با دیافراگم f/1.4، یک سنسور فوق عریض ۱۶ مگاپیکسلی، یک سنسور تله‌فوتوی ۸ مگاپیکسلی و یک سنسور ماکروی ۲ مگاپیکسلی تشکیل شده است. هنوز اطلاعات زیادی در مورد سنسور ماکرو در دسترس نیست اما به نظر می‌رسد که برای تصویربرداری به صورت کلوزآپ کاربرد داشته باشد.

آنر ۲۰ عادی هم دوربینی چهارگانه دارد که از یک سنسور اصلی ۴۸ مگاپیکسلی با دیافراگم f/1.8، یک سنسور فوق عریض ۱۶ مگاپیکسلی، یک سنسور تله‌فوتوی ۲ مگاپیکسلی و یک سنسور ماکروی ۲ مگاپیکسلی تشکیل شده است. با توجه به ضعیف‌تر بودن سنسور تله‌فوتو عملکرد این دستگاه در تصویربرداری از راه دور به قدرتمندی مدل پرو نخواهد بود.

هر دو پرچمدار جدید آنر از پردازنده Kirin 980 استفاده می‌کنند. آنر ۲۰ پرو ۸ گیگ رم و ۲۵۶ گیگ حافظه داخلی و برادر کوچک‌ترش ۶ گیگ رم و ۱۲۸ گیگ حافظه داخلی خواهد داشت. آنر ۲۰ یک باتری ۳۷۵۰ میلی آمپری دارد در حالی که ظرفیت باتری آنر ۲۰ پرو ۴ هزار میلی آمپر است. هر دو دستگاه از فناوری شارژ سریع ۲۲.۵ واتی پشتیبانی می‌کنند.

قیمت آنر ۲۰ معادل ۴۹۹ یورو و قیمت آنر ۲۰ پرو معادل ۵۹۹ یورو است. هنوز تاریخی برای عرضه این دو دستگاه اعلام نشده است.

Call Now Button