تبلیغ جدید گوگل می‌گوید آیفون گوگل دارد اما پیکسل خود گوگل است

گوگل به‌تازگی تبلیغ جدیدی منتشر کرده که در آن به مقایسه میان‌رده جدیدش با پرچمدار اپل می‌پردازد. این شرکت می‌گوید آیفون XS گوگل دارد اما پیکسل ۳a خود گوگل است.

پیکسل ۳a و پیکسل ۳a ایکس ال حدود دو هفته پیش در رویداد I/O 2019 معرفی شدند تا بازار تلفن‌های میان‌رده را هدف قرار دهند. این دو دستگاه شباهت‌های زیادی به پیکسل ۳ و ۳ ایکس ال دارند با این تفاوت که قیمت‌شان نصف شده است.

علاوه بر این، گوگل در یکی از تبلیغات جدید خود با اشاره به دو برابر بودن قیمت آیفون XS نسبت به پیکسل ۳a می‌گوید آیفون XS در ازای ۹۹۹ گوگل دارد اما پیکسل ۳a در ازای ۳۹۹ دلار خود گوگل است.

این یعنی هرچند همه اپلیکیشن‌های گوگل مثل فوتوز، مپس، اسیستنت، هوم، تقویم و جیمیل برای iOS وجود دارد، اما این‌ها همگی صرفا اپلیکیشن هستند و داخل خود سیستم عامل پیاده‌سازی نشده‌اند.

از آن سو اما پیکسل ۳a یکپارچگی عمیقی با اپلیکیشن‌های گوگل دارد. برای مثال اپ فوتوز تصاویر را در پس‌زمینه دستگاه سینک می‌کند، مپس خط زمانی شما را پی می‌گیرد، و می‌توانید اسیستنت را با یک فرمان ساده Hey Google فراخوانی کنید.

این اولین باری نیست که گوگل از آیفون برای متمایز نشان دادن پیکسل‌های خود استفاده می‌کند. چند وقت پیش تبلیغ دیگری توسط این شرکت منتشر شده بود که در آن مقایسه تصویربرداری شبانه میان پیکسل ۳a و آیفون XS را دیدیم.

Call Now Button