شیائومی ۱۰ میلیون دستگاه Redmi Note 7 فروخته است!

پرچمداران ردمی مدل‌های K20 و K20 Pro فردا معرفی می‌شوند اما شیائومی همچنان گزارش‌ها و خبرهای مهم دیگری دارد. این برند معروف توانسته است ظرف مدت تنها ۱۲۹ روز حدوا ۱۰ میلیون دستگاه از گوشی تازه Redmi Note 7 خود را در بازار به فروش برساند. این رقم برای شیائومی افتخارآفرین و چشمگیر است؛ البته باید یادآور شویم که رقم مذکور مربوط به فروش همه نسخه‌ها و مدل‌ها از خانواده Redmo Note 7 می‌شود.

لی جون، هم بنیان گذار شیائومی، با انتشار تصویری به همراه سایر همکارانش در برند زیرمجموعه شیائومی به نام ردمی این خبر را با کاربران و دنیای وب در میان گذاشت. او گفته است کسب این موفقیت به همراه حفظ ارزش‌های برند شیائومی یعنی کیفیت بالا و ارزش خرید دستگاه‌ها بوده است.

هنوز رقم مشخصی از فروش Redmi 7 منتشر نشده است اما با توجه به موفقیت‌های اخیر برند سازنده، هیچ رقمی دیگر نمی‌تواند شگفت زده‌مان کند. به نظر می‌رسد نسبت طلایی قیمت، طراحی و عملکرد شیائومی در اوج خود قرار گرفته و باعث شده است نتیجه آن هم برای کمپانی مذکور رضایتبخش باشد.

لی جون در انتشار خبر این موفقیت همچنین به گوشی‌های K20 هم اشاره کرده است. این گوشی‌ قرار است به همراه نسخه پیشرفته‌تری به نام K20 Pro فردا معرفی شود. با توجه به این موضوع که خانواده Redmi Note 7 موفقیت چشمگیری به دست آورده است، مشتاقیم ببینیم سرنوشت این خانواده تازه در بازار موبایل چگونه رقم می‌خورد. آیا Redmi K20 و K20 Pro هم با استقبال کاربران بازار مواجه خواهند شد و به ردمی کمک می‌کنند درآمد بیشتری کسب کند؟

Call Now Button