قابلیت پخش موسیقی با بلوتوث در دو دستگاه به صورت همزمان به آیفون ۱۱ می‌آید

طبق گزارشی جدیدی که توسط وبسایت Macotakara منتشر شده، احتمالا در آیفون ۱۱ شاهد قابلیتی خواهیم بود که به این گوشی اجازه می‌دهد به صورت همزمان به دو دستگاه وصل شده و برای آن‌ها موسیقی پخش کند.

آیفون و آیپد در حال حاضر از پخش موسیقی در چند اتاق با کمک بلندگوهای ایرپلی ۲ پشتیبانی می‌کنند. اما گزارش جدید وبسایت Macotakara می‌گوید اپل مشغول افزودن قابلیت پشتیبانی از بلوتوث صوتی دوگانه به آیفون بعدی است. این قابلیت به کاربران اجازه می‌دهد تا از یک گوشی موبایل به صورت همزمان برای دو ایرپاد موزیک پخش کنند. در نرم‌افزار فعلی آیفون امکان اتصال به چند دستگاه وجود دارد ولی صدا فقط به یکی از این دستگاه‌ها منتقل می‌شود. در حال حاضر آیفون از چند نوع کانکشن مختلف پشتیبانی می‌کند. برای مثال، امکان اتصال همزمان به هدفون و اپل واچ وجود دارد.

اما مثالی که Macotakara از این ویژگی جدید در گزارش خود می‌زند این است که با اضافه شدن این قابلیت می‌توانید آیفون خود را به صورت همزمان به خروجی صدای خودرو و هدفون بیسیم خود وصل کنید.

قابلیت بلوتوث صوتی دوگانه در حال حاضر بر روی برخی از دستگاه‌های اندرویدی پشتیبانی می‌شود. البته مثلا در تلفن‌های سامسونگ که شاهد حضور این قابلیت هستیم، مشکل همگام‌سازی وجود دارد. ولی انتظار می‌رود که اپل این مشکلات را در دستگاه خود حل کند.

با این قابلیت می‌توانید با دو جفت ایرپاد با دوست‌تان به صورت همزمان موسیقی گوش کنید. علاوه بر این، با توجه به اضافه شدن احتمالی فناوری شارژ بیسیم دوطرفه، کاربران می‌توانند با قرار دادن ایرپاد خود بر روی آیفون آن را به سرعت شارژ کنند.

نسل بعدی آیفون مطابق انتظار اوایل پاییز امسال معرفی می‌شود. بلوتوث صوتی دوگانه یکی از ویژگی‌های بلوتوث ۵ است که احتمالا در آیفون ۸، آیفون ۱۰، آیفون ۱۰ آر و آیفون ۱۰ اس هم شاهد عرضه آن خواهیم بود.

Call Now Button