نمایشگر میت ۳۰ پرو نرخ نوسازی ۹۰ هرتزی خواهد داشت

طبق رندرها و اطلاعات جدیدی که از هوآوی میت ۳۰ پرو منتشر شده، نمایشگر این دستگاه درست مثل وان پلاس ۷ پرو به نرخ نوسازی ۹۰ هرتزی مجهز خواهد شد.

ماه گذشته برای اولین بار بخشی از اطلاعات میت ۳۰ پرو لو رفت و فهمیدیم که این دستگاه نمایشگری ۶.۷۱ اینچی از نوع AMOLED دارد. حالا بر اساس اعلام منابع چینی، این نمایشگر، درست مثل وان پلاس ۷ پرو، قرار است از نرخ نوسازی ۹۰ هرتزی پشتیبانی کند.

در عین حال، چند رندر هم از میت ۳۰ پرو منتشر شده که طراحی خمیده لبه‌های نمایشگر این دستگاه را نشان می‌دهد. در میت ۳۰ پرو دوربین جلو داخل حفره‌ای در پنل نمایش دستگاه قرار گرفته است.

در مرکز قاب پشتی میت ۳۰ پرو دوربینی چهارگانه به همراه یک فلش LED دیده می‌شود. شایعات موجود حاکی از آن است که این دوربین از زوم اپتیکال ۵ برابری و زوم دیجیتال ۵۰ برابری پشتیبانی می‌کند.

علاوه بر این، در رندرهای موجود می‌بینیم که میت ۳۰ پرو حداقل سه رنگ آبی، قرمز و مشکی دارد. با این حال هنوز نمی‌توانیم صحت این تصاویر را تایید کنیم، پس آن‌ها را قطعی در نظر نگیرید.

هوآوی میت ۳۰ پرو احتمالا از پردازنده Kirin 985 و مودم ۵G بالونگ ۵۰۰۰ استفاده می‌کند. گفته می‌شود که این دستگاه به حسگر اثر انگشت زیرصفحه‌ای مجهز است و یک باتری ۴۲۰۰ میلی آمپری دارد که از قابلیت شارژ سریع ۵۵ واتی پشتیبانی می‌کند.

این دستگاه به احتمال زیاد در ماه اکتبر امسال معرفی می‌شود، اما در ماه‌های پیش رو مطمئنا اطلاعات بیشتری درباره آن در اینترنت منتشر خواهد شد.

Call Now Button