سامسونگ با تبلتی رده بالا آماده رقابت با آیپد پرو می‌شود

به تازگی نشان تجاری جدیدی توسط سامسونگ به ثبت رسیده که از احتمال عرضه تبلتی رده بالا خبر می‌دهد. این تبلت می‌تواند رقیبی برای آیپد پرو باشد که بازار تبلت‌ها را به تسخیر خود درآورده است.

اکثر اخباری که در چند وقت اخیر از سوی سامسونگ شنیده شده مربوط به تلفن‌های هوشمند این شرکت بوده است. نوآورانه‌ترین گوشی این شرکت گلکسی فولد است که قرار بود عصر جدیدی را در عرصه طراحی تلفن‌های هوشمند آغاز کند، اما حالا به دلیل مشکلات فنی عرضه آن به تعویق افتاده و فعلا خبر موثقی از آن در دسترس نیست. البته این شرکت از ماجراجویی در زمینه معرفی فرم فاکتورهای جدید دست نکشیده و همین دیروز پیش پتنت موبایلی با نمایشگر رول‌شونده را از آن‌ها دیدیم. اما تمام جاه‌طلبی سامسونگ به بازار موبایل خلاصه نمی‌شود.

طبق جدیدترین گزارشات، این شرکت می‌خواهد تمرکز بیشتری روی بازار تبلت‌ها داشته باشد و منابع بیشتری را به این بخش از بازار اختصاص دهد. به تازگی نشان تجاری جدیدی توسط سامسونگ به ثبت رسیده که از احتمال معرفی یک گلکسی تب اکتیو تازه خبر می‌دهد.

در حال حاضر، بازار تبلت‌ها در تسخیر آیپد است و محصولات سامسونگ در این زمینه فاصله زیادی با اپل دارند. ولی به نظر می‌رسد که این شرکت قصد دارد به‌زودی تبلتی معرفی کند که احتمالا نام آن Tab Active Pro است، چرا که آن‌ها در تاریخ ۱۳ ژوئن این نام را در دفتر مالکیت فکری اتحادیه اروپا ثبت کرده‌اند.

به گزارش وبسایت LetsGoDigital که موفق به کشف این نام تجاری شده، سامسونگ گلکسی تب اکتیو ۲ را در اکتبر ۲۰۱۷ معرفی کرد. انتخاب اسم تب اکتیو پرو می‌تواند به حضور قابلیت‌های بیشتر و قیمت بالاتر این دستگاه اشاره داشته باشد. با این حال فعلا هیچ اطلاعات دیگری از این محصول وجود ندارد و باید صبر کنیم تا ببینیم سامسونگ برای رقیب تازه آیپد چه برنامه‌هایی دارد.

Call Now Button