جدیدترین عکس لورفته از آیفون ۷

با توجه به عکس‌هایی که تا پیش از این از iPhone 7 درز شده، به نظر می‌رسید طراحی این گوشی تفاوت چندانی با iPhone 6s ندارد. طراحی اولیه‌ی این گوشی تا حدود زیادی ابعاد iPhone 6s را نشان می‌داد. حالا به لطف عکس تازه‌ای که از این گوشی لو رفته، موکد عکس‌های قبلی است.

همان‌ طور که در عکس زیر مشاهده می‌کنید، در نگاه اول به نظر می‌رسد اپل در طراحی این گوشی جدید خلاقیت تازه‌ای به کار نبرده است، البته به جز برداشتن خط‌های آنتن پشت گوشی. که این هم ممکن است در حد یک شایعه بماند و واقعیت نپذیرد.

اپل..

به غیر از آن، هنوز هم به نظر می‌رسد گوشی جدید اپل نسبت به آیفون قبلی تغییر فاحشی نکرده. جالب این است که این عکس یک شایعه‌ی دیگر را نیز رد می‌کند. بر خلاف جدیدترین شایعه‌ا‌ی که چند روز پیش شنیدیم، گوشی بعدی اپل اسمارت کانکتور نداشت. اما همان‌طور که در عکس می بینید دارد.

تنها نتیجه‌ای که می‌توان از تغایر در گفته‌ها گرفت این است که خیلی روی شایعات حساب باز نکنیم. نه به این معنی که یک عکس حتما تقلبی یا یک شایعه قطعا کذب است. هر اتفاقی ممکن است رخ دهد. با این وجود هرچقدر به زمان رونمایی iPhone 7 نزدیک می‌شویم (که طبق شایعات خیلی دور نیست) کم‌کم احساس می‌کنیم آیفون بعدی باید همین که در شایعات دیده‌ایم باشد؛ چرا که دیگر زمانی برای تغییر اساسی در طراحی این گوشی نمانده است.

منبع: Uberzigmo

 

 

 

Call Now Button