ال جی استایلوس ۲ پلاس رسما رونمایی شد

LG Stylus 2 Plus نسخه جدید LG Stylus 2 است؛ گوشی میان‌رده‌ای که به نسبت نسخه قبلی‌اش پیشرفت‌هایی داشته است. در ادامه با این گوشی آشنا می‌شوید.

 

ال‌جی از یک گوشی بسیار بزرگ با اندروید مارشمالو رونمایی کرد: استایلوس ۲ پلاس. همان‌طور که حدس زده‌اید، این گوشی نسخه جدید ال‌جی استایلوس ۲ است؛ گوشی‌ هوشمندی که چند وقت پیش به بازار آمد.

وزن و ابعاد استایلوس ۲ پلاس بسیار شبیه استایلوس ۲ است؛ با اندازه ۱۵۵×۷۹٫۶×۷٫۴ میلی‌متر و ۱۴۵ گرم وزن. اما مدل جدید از چند نظر گوشی بهتری شده است. برای مثال، صفحه نمایش ۵٫۷ اینچی‌اش ۱۰۸۰p است (بسیار شفاف‌تر از صفحه‌نمایش ۷۲۰p در استایلوس ۲). پردازنده این گوشی هشت‌هسته‌ای و ۱٫۴ گیگاهرتز و رم آن ۲ یا ۳ گیگابایت است (در بازارهای مختلف فرق می‌کند). استایلوس جدید دوربین اصلی ۱۶ مگاپیکسلی هم دارد. ویژگی دیگری که در این گوشی اضافه شده سنسور اثر انگشت است که پشت دستگاه تعبیه شده. حافظه آن ۱۶ (یا ۳۲) گیگابایت است و باتری ۳۰۰۰ میلی‌آمپرساعتی دارد. طبیعتا قلم استایلوس هم در کنار گوشی دیده می‌شود.

ال‌جی استایلوس پلاس از این هفته در تایوان عرضه می‌شود و در ماه ژوئن هم به بازارهای دیگر راه می‌یابد. ال‌جی هنوز اعلام نکرده که استایلوس جدید چه قیمتی دارد، ولی احتمالا زیر سیصد دلار خواهد بود.

نظر شما درباره جدیدترین گوشی میان‌رده ال‌جی چیست؟ به نظر شما ارزش خرید دارد؟

Call Now Button