گوشی محبوب ستاره‌های ایرانی چیست؟

ستاره‌ها و افراد مشهور ایرانی هم مثل مردم عادی عاشق گوشی‌های هوشمند هستند و سعی می‌کنند بهترین و جدیدترین آنها را برای استفاده انتخاب کنند. اگر کنجکاو هستید بدانید سلبریتی‌های ایرانی چه گوشی هوشمندی در جیب خود دارند پس در ادامه مطلب با همراه باشید.

اگر تا چند سال پیش ارتباط مردم با بازیگران، خوانندگان و ورزشکاران مشهور کار سخت و غیرممکنی بود، به مدد گسترش شبکه‌های اجتماعی و گوشی‌های هوشمند اکنون بیشتر سلبریتی‌ها مستقیما با هواداران خود در تماس‌اند و آنها را در جریان زندگی خود قرار می‌دهند.
طرفداران شخصیت‌های مشهور حالا خیلی راحت می‌توانند ببینند که سلبریتی‌ها چه لباسی می‎‌پوشند، به کجا سفر می‌کنند و در چه حالی هستند؛ اما دسته‌ای هم به دنبال جزئیات بیشتر و شخصی‌تری می‌گردند. مثلا می‌خواهند بدانند که فلان بازیگر یا فوتبالیست از چه گوشی موبایلی استفاده می‌کند و محصولات کدام برند را می‌پسندد. در ادامه با ما همراه باشید تا گوشی موبایل ۱۱ شخصیت معروف ایرانی را به شما معرفی کنیم و ببینیم برند محبوب‌ آنها چیست.

ترانه علیدوستی

با اینکه ترانه علیدوستی سال‌هاست در سینما حضور دارد، با سریال پرطرفدار شهرزاد بیشتر در میان مردم شناخته شد. این بازیگر خوب کشورمان، که در شبکه‌های اجتماعی توییتر و اینستاگرام حضور فعالی دارد، از iPhone 6s طلایی رنگ استفاده می‌کند.

احسان علیخانی

احسان علیخانی این روزها با ماه عسل مهمان میلیون‌ها ایرانی است. او در پایان هر برنامه با iPhone SE یا iPhone 5s خود از مهمانان سلفی می‌گیرد و در پیج اینستاگرام و کانال تلگرام ماه عسل به اشتراک می‌گذارد تا بهتر با بینندگانش در ارتباط باشد.

مهران مدیری

فکر نمی‌کنم کسی باشد که مهران مدیری و کارهای او را نشناسد. اگر بیننده برنامه دورهمی او بوده باشید، حتما توجهتان به اپل واچ مدیری جلب شده است که در بعضی قسمت‌ها آن را به دست خود می‌بندد. ساعت اپل این کارگردان و مجری موفق می‌تواند نشانه‌ای از علاقه او به محصولات اپل و گوشی آیفون باشد.

رامبد جوان

قدیمی‌ها رامبد جوان (رااامبد؟!) را با سریال خانه سبز می‌شناسند، اما چند سالی می‌شود که او با خندوانه دوباره به خانه مردم ایران آمده است تا خنده را روی لب‌ آنها بنشاند. رامبد جوان، که حضور فعالی در اینستاگرام دارد، از iPhone 6s نقره‌ای به عنوان گوشی شخصی خود استفاده می‌کند.

پریناز ایزدپناه

پریناز ایزدپناه یکی دیگر از بازیگران سریال پرطرفدار شهرزاد است که امسال توانست با بازی درخشان در فیلم ابد و یک روز سیمرغ بهترین هنرپیشه زن جشنواره فیلم فجر را از آن خود کند. این هنرپیشه جوان iPhone 6s رز گلد دارد.

رضا یزدانی

طرفداران سبک راک رضا یزدانی را حتما می‌شناسند؛ خواننده‌ای که کارهایش بیشتر درون‌مایه اجتماعی و نوستالژیک دارد. رضا یزدانی یکی از طرفداران برند اپل است و از گوشی iPhone 6s نقره‌ای استفاده می‌کند.

علی کریمی

علی‌آقای کریمی، جادوگر فوتبال آسیا، چند سالی است که از فوتبال خداحافظی کرده، اما ارتباط خود را با هوادارانش در اینستاگرام حفظ کرده است. فوتبالیست مشهور تیم ملی ایران و باشگاه پرسپولیس عاشق گوشی‌های کوچک اپل است و بعد از کنار گذاشتن iPhone 4S حالا iPhone SE دارد.

فرهاد مجیدی

بی‌شک فرهاد مجیدی یکی از خوشپوش‌ترین فوتبالیست‌های یک دهه اخیر ایران است که استقلالی‌ها تعصب خاصی نسبت به او دارند. شماره ۷ افسانه‌ای باشگاه استقلال عکس‌های خود را با iPhone 6s نقره‌ای می‌گیرد و در اینستاگرام منتشر می‌کند.

سیروان خسروی

سیروان یکی از هنرمندانی است که در چند سال اخیر با اجرای کارهای خوب توانسته طرفداران جوان بسیاری به دست آورد و خود را به عنوان یکی از بهترین خوانندگان پاپ داخل کشور مطرح کند. او نیز، همچون اکثر هنرمندان، کاربر محصولات اپل است و از iPhone 6s خاکستری استفاده می‌کند.

محمد موسوی

اگر عاشق والیبال و تیم ملی ایران باشید، بعید است که سیدمحمد موسوی را در اینستاگرام دنبال نکرده باشید. موسوی در اینستاگرام به شدت فعال است و همیشه با iPhone 6s نقره‌ای‌رنگ خود طرفداران را از حال‌وهوای مسابقات و تیم ملی باخبر می‌کند.

همایون شجریان

فرزند استاد شجریان، خواننده سبک سنتی کشورمان، نیز کاربر گوشی‌ هوشمند آیفون از نوع ۴ اینچی است و به نظر می‌رسد که از iPhone 5s یا iPhone SE استفاده می‌کند.


علاوه بر این ۱۱ نفر، دیگر شخصیت‌های مشهور ایرانی مثل بنیامین بهادری، بهرام رادان، حامد بهداد، حمید فرخ‌نژاد، بهنوش طباطبایی و… از گوشی‌های اپل استفاده می‌کنند که نشان از محبوبیت این برند در میان سلبریتی‌ها دارد.
به نظر شما چرا آیفون‌های اپل تا این اندازه میان سلبریتی‌های ایرانی محبوب است؟ آیا این محبوبیت به قیمت بالا و به‌اصطلاح کلاس آیفون برمی‌گردد یا دلیلی جز این دارد؟

Call Now Button