پر فروش ترین گوشی‌های بازار کدامند؟ (بهار ۹۵)

در این پست قصد داریم پر فروش ترین گوشی‌های سه ماه ابتدای سال را به شما معرفی کنیم لازم به ذکر است این آمار به‌صورت غیررسمی از برخی فروشندگان تهران اعلام شده است.

به جرات می‌توانیم بگوییم در کشور ما بازار گوشی و متعلقات آن از کشورهای منطقه بسیار داغ‌تر است. گوشی‌های جدید بلافاصله پس از ورود به بازار باقیمت‌های بالا عرضه می‌شوند و علاقه‌مندان بدون توجه به قیمتشان آن‌ها را خریداری می‌کنند. این بازار در همه رده‌ها چه در رده گوشی‌های ارزان قیمت و چه در گوشی‌های میان رده و پرچم دار برای ایرانی‌ها بسیار جذاب است.

Apple

در برند اپل پرفروش‌ترین گوشی نسخه ۶۴ گیگابایت آیفون ۶ رتبه اول و نسخه ۶۴ گیگابایت آیفون ۶ اس رتبه دوم فروش را داشته‌اند. ناگفته نماند بیشتر خریداران، رنگ‌های مشکی و رزگلد را برای خرید انتخاب کرده‌اند.

Samsung

سامسونگ بعد از اپل برند محبوبی در بازار کشورمان است. در این برند گوشی‌های J5،J7 و J2 بیشترین فروش را داشته‌اند ضمن اینکه سری A نسخه ۲۰۱۶ هم در میانه بازار فروش بالایی داشته‌اند. S6 به‌عنوان پرچم دار گذشته سامسونگ هم هنوز طرفداران زیادی دارد و فروش خوبی داشته است. طرفداران نوت هم کم نیستند و فروش بالای نوت ۵ این نکته را کاملا اثبات می‌کند. بیشتر خریداران علاقه زیادی به نسخه دو سیم کارت نوت ۵ دارند.

Huawei

هوآوی طی دو سه سال اخیر به سومین برند پرفروش بازار ایران تبدیل شده است. بیشتر گوشی‌های این برند ارزان قیمت هستند و به همین دلیل کاربران زیادی را به سمت خود کشانده است. در این برند Honor 4c بااینکه کمی قدیمی به نظر می‌رسد بیشترین فروش را داشته است و البته Honor 5X و G8 نیز طرفداران زیادی دارند. P8lite نیز دیگر گوشی پرفروش هوآوی است.

Sony

افت قیمت گوشی‌های سونی دلیل خوبی برای پرفروش شدن گوشی‌های پرچم دار این برند است. گوشی‌های Z5 و Z3+ در این سه ماهه فروش بالایی در بازار داشته‌اند. انتظار داریم در لیست فروش سه ماهه بعدی گوشی‌های Xperia X و Xperia XA را در لیست پرفروش‌های سونی ببینیم.

HTC

پرفروش‌ترین گوشی‌های این برند تایوانی به ترتیب Desire 626، Desire 820G، One E9 بوده‌اند؛ و البته گوشی A9 نیز فروش خوبی داشته است.

LG

در لیست پرفروش‌های ال‌جی گوشی‌های G4 و G4 Stylus دیده می‌شوند و البته V10 نیز فروش نسبتا خوبی داشته است.

Call Now Button