آیا گلکسی اس ۷ با پردازنده اسنپدراگون در بازار ایران موجود است؟

بدون شک یکی از بهترین موبایل‌های هوشمند موجود در بازار کشور گلکسی اس۷ و البته گلکسی اس۷ اج است، اما این گوشی‌های هوشمند در بازار رسمی تنها در یک نسخه یعنی نسخه آسیایی یا همان اگزینوس ۸۸۹۰ موجودند و اگر شما قصد داشته باشید نسخه اسنپدراگون ۸۲۰ این موبایل‌ها را تهیه کنید، باید سراغ بازار غیررسمی یا به زبان عامیانه قاچاق بروید.

سایت جی‌اس‌ام پیگیر موضوع عرضه نسخه اروپایی این گوشی هوشمند جذاب و خواستنی شده است. همان طور که قبلا هم اعلام شده بود، می‌توان گفت که دیگر نباید منتظر عرضه رسمی گلکسی اس۷ و گلکسی اس۷ اج با پردازنده اسنپدراگون ۸۲۰ در بازار داخلی باشید. همچنین احتمال می‌رود گلکسی نوت ۷ نیز با پردازنده آسیایی یا همان اگزینوس وارد بازار کشورمان شود.

در بازار پررونق موبایل کشور ایران فروش و درخواست کالای قاچاق بسیار زیاد است، به همین دلیل برای ملاقات با گلکسی اس۷ و گلکسی اس۷ اج نسخه اسنپدراگون به بازار موبایل شرق تهران و بازار علاءالدین رفتیم تا اطلاعات بیشتری از قیمت آنها کسب کنیم. در ادامه می‌توانید از قیمت این اسمارت‌فون‌ها مطلع شوید.

با کمی جستجو در بازار متوجه خواهید شد که نسخه اسنپدراگون این دو گوشی نیز موجود است. قیمت گلکسی اس۷ نسخه اسنپدراگون ۸۲۰ در بازار تهران از حدود ۲ میلیون و ۱۵۰ هزار تا دو میلیون و ۲۲۰ هزار تومان نوسان دارد. این در حالی است که قیمت نسخه اگزینوس حدود ۲ میلیون و ۱۰ هزار تومان است. همچنین گلکسی اس۷ اج نسخه اسنپدراگون ۸۲۰ در بازار تهران دارای برچسب قیمتی ۲ میلیون و ۴۷۰ هزار تومان تا ۲ میلیون و ۶۰۰ هزار تومان است. قیمت این مدل هم با پردازنده اگزینوس و گارانتی رسمی ۲ میلیون و ۳۸۰ هزار تومان است.

Call Now Button