تایید شد: گلکسی نوت ۷ به اسکنر عنبیه چشم مجهز می‌شود

این روزها به گونه‌ای تمام اخبار به گلکسی نوت ۷ اختصاص یافته است که گویی هیچ گوشی دیگری جز آن وجود ندارد. اخیرا شایعاتی درباره استفاده از اسکنر عنبیه چشم در این فبلت منتشر شده که وب‌سایت زائوبا با انتشار تصویری تمام آن‌ها را تایید کرده است.

وب‌سایت‌های Zauba و TENAA، که به ترتیب متعلق به کشورهای هندوستان و چین هستند، در افشای مشخصات گجت‌ها پیش‌ از رونمایی رسمی ید طولایی دارند. یکی از جنجالی‌ترین گجت‌هایی که این‌روزها تیتر تمام خبرگزاری‌ها را به خود اختصاص داده گلکسی نوت ۷ است. فبلت پرسروصدای سامسونگ با اسکنر عنبیه چشم این‌بار در Zauba خودنمایی کرده است.

طی یک‌سال گذشته شایعات زیادی درباره استفاده از این اسکنر در گوشی‌های مختلف به گوش می‌رسید تا این‌که مایکروسافت گوی سبقت را از دیگران ربود و از آن برای تشخیص عنبیه چشم کاربر و بازکردن قفل گوشی در پرچمدارانش، Lumia 950XL و Lumia 950، استفاده کرد. البته کمپانی‌هایی نظیر ویوو، فوجیتسو و آلکاتل نیز در محصولاتشان این اسکنر را به کار برده‌اند، اما شهرت هیچ‌کدام به پای مایکروسافت یا کمپانی‌های جهانی نمی‌رسد. خبر خوب برای طرفداران سامسونگ این است که ظاهرا غول کره‌ای نیز اسکنر عنبیه چشم را در دل گلکسی نوت ۷ قرار داده است.

همان‌طور که در تصویر مشاهده می‌کنید، یک دستگاه نوت ۷ با شماره ساخت SM-N930F از مبدا ویتنام به مقصد هندوستان وارد شده و نام آن نیز در وب‌سایت زائوبا قرار گرفته است. این خبر در حالی منتشر می‌شود که روز گذشته تصاویری از نوت ۷ در حال استفاده از اسکنر عنبیه چشم افشا شد که با وجود این اسناد می‌توان حضور اسکنر مذکور را در پرچمدار فبلت‌های سامسونگ قطعی دانست. همان‌طور که می‌دانید، گلکسی نوت ۷ طی مراسمی رسمی در تاریخ ۱۲ مردادماه رونمایی می‌شود.

Call Now Button