با لوازم جانبی اصلی گلکسی نوت ۷ آشنا شوید

با معرفی هر دستگاه دیجیتال جدید و پیشرفته، انبوهی از لوازم جانبی مختلف نیز برای آن به بازار می‌آیند. فبلت جدید سامسونگ، گلکسی نوت ۷، نیز از این قاعده مستثنی نیست. با این حال طبیعی است که انتظار داشته باشیم با کیفیت‌ترین محصولات جانبی از جانب سازنده اصلی گوشی به بازار عرضه شود. اگر نگاهی بیندازیم به لیست لوازم جانبی‌ که سامسونگ در زمان رونمایی از گلکسی اس ۷ معرفی کرد، خواهیم دید که این شرکت برای محصول جدیدش هیچ چیز کم نگذاشته است و باید اعتراف کنیم که محصولات جانبی رسمی گلکسی نوت ۷ بهترین گزینه برای استفاده همراه این فبلت است. اگر قصد خرید نوت ۷ را دارید، شاید دوست داشته باشید برخی از این وسایل جانبی را نیز همراه با آن تهیه کنید.

S View Standing Cover

قیمت مورد انتظار: نامعلوم

این کاور که با عنوان S View Standing Cover شناخته می‌شود، نه تنها برای محافظت از نوت ۷ در برابر گرد و خاک و تا حدودی ضربه طراحی شده است، بلکه می‌توان از آن به عنوان یک استند در زوایای مختلف استفاده کرد. استندی که باعث می‌شود لذت استفاده از محصول افزایش یابد.

LED View Cover

قیمت مورد انتظار: ۶۹٫۹۹ دلار

این کاور بسیار نازک و ظریف است اما نکته قابل اشاره در مورد آن این است که به گونه‌ای طراحی شده است تا بتواند ساعت و تعدادی از نوتیفیکشن‌ها را به شیوه‌ای جذاب و به کمک نقطه‌های نورانی، نشان دهد.

  

Clear View Cover

قیمت مورد انتظار: ۶۰ دلار

کاور باریک دیگری که سامسونگ برای نوت ۷ عرضه کرده است، Clear View Cover نام دارد که نیمه شفاف است و به کمک آن می‌توانید هم سطح دستگاه خود را تمیز نگه دارید و هم بدون نیاز به باز کردن آن، به تاریخ و نوتیفیکشن‌ها دسترسی داشته باشید.

Keyboard Cover

قیمت مورد انتظار: ۵۹٫۹۹ دلار

این کاور یکی از لوازم‌های جانبی عجیبی است که می‌تواند برای یک محصول تولید شود. مانند سری S7، سامسونگ بار دیگر کاوری طراحی کرده که به صفحه کلید Qwerty مجهز است. اینکه امروزه چقدر افراد به صفحه کلید فیزیکی برای راحت‌تر تایپ کردن نیاز دارند، معلوم نیست. با این حال اگر از آن دسته افرادی هستید که با دکمه‌های فیزیکی احساس راحتی بیشتری می‌کنید، این محصول مخصوص شماست.

Lens Cover

قیمت مورد انتظار: ۱۴۹٫۹۹ دلار

آیا عملکرد دوربین اصلی نوت ۷ شما را راضی نمی‌کند؟ خب سامسونگ فکر اینجا را نیز کرده است. لنز کاور برای این طراحی شده است که بتوانید دوربین ۱۲ مگاپیکسلی نوت ۷ را با لنزهایی بزرگتر، قدرتمندتر کنید. البته زیاد نباید فریب تبلیغات این کاور را خورد؛ زیرا در واقع این لنزها برای افزایش کیفیت تصاویرتان تهیه نشده‌اند و فقط به شما کمک خواهند کرد که چشم‌انداز وسیع‌تر و جذاب‌تری را به تصویر بکشید.

Fast Wireless Charger

قیمت مورد انتظار: ۶۹٫۹۹ دلار

اسم این محصول تمام چیزی که باید را در مورد آن توضیح می‌دهد: شارژری که بدون سیم می‌تواند نوت ۷ شما را حتی سریع‌تر از شارژرهای معمولی، شارژ کند. قیمت آن با توجه به اینکه یک شارژر بی‌سیم و سریع است، مناسب به نظر می‌رسد.

Backpack

قیمت مورد انتظار: ۶۹٫۹۹ دلار

بر خلاف لوازم جانبی قبلی، این محصول نام خلاقانه‌ای دارد که از سامسونگ بعید بود. زیرا معمولا سامسونگ نام‌هایی روی محصولاتش می‌گذارد که به وضوح کارآیی آن را توضیح دهد (مانند Standing Cover) یا ویژگی‌های آن را عنوان کند (مانند گلکسی اس ۶ اج پلاس). از این موضوع که بگذریم، این محصول باتری جانبی به ظرفیت ۳۱۰۰ میلی‌آمپر‌ساعت است  که به صورت قاب برای نوت ۷ طراحی شده است. با توجه به ظرفیت ۳۵۰۰ میلی‌آمپر‌ساعتی باتری اصلی نوت ۷، به کمک این محصول می‌توانید ظرفیت باتری گوشی خود را تقریبا ۲ برابر افزایش دهید. همچنین این قاب ضد آب است و این باعث می‌شود ارزش آن دو برابر شود.

Fast Charge Battery Pack

قیمت مورد انتظار: ۷۹٫۹۹ دلار

این محصول پاوربانکی است که ۱۰۲۰۰ میلی‌آمپرساعت ظرفیت دارد و از طریق شارژ سریع نوت ۷ شما را شارژ می‌کند. البته قیمت آن در مقایسه با پاوربانک‌های موجود در بازار اندکی زیاد است.

USB Type-C Connector

داخل بسته‌بندی نوت ۷ وجود دارد

استفاده از پورت یو‌اس‌بی تایپ C روز به روز در حال افزایش است و شاهد عرضه محصولات بیشتری با این درگاه ارتباطی هستیم. با توجه به اینکه هنوز آنچنان که باید و شاید این پورت جا نیفتاده است، با توجه به وسایل موجود برای استفاده از آن نیاز به یک تبدیل دارید. سامسونگ داخل بسته‌بندی نوت ۷ یک تبدیل micro USB به USB Type-C قرار داده است که کوچک و زیباست. این محصول بسیار به کار شما خواهد آمد.

Samsung Gear VR

قیمت : ۹۹ دلار

در آینده‌ای نزدیک، واقعیت مجازی به بخشی از زندگی روزمره ما تبدیل خواهد شد. سامسونگ محصولی ساخته است که می‌تواند به شما در تجربه واقعیت مجازی کمک کند. نکته مثبت در مورد نسخه جدید هدست واقعیت مجازی سامسونگ این است که با گوشی‌های قبلی سری گلکسی نیز سازگار است.

Call Now Button