اپلیکیشن «ایرانسل‌من» با ویژگی‌های جدید به‌روزرسانی شد

ایرانسل از به‌روزرسانی اپلیکیشن مدیریت یکپارچه حساب کاربری «ایرانسل من» با ویژگی‌های جدید خبر داد.

به گزارش روابط عمومی ایرانسل، در جدیدترین نسخه این نرم‌افزار کاربردی، امکان استفاده همزمان یک کاربر از چندین حساب تلفن همراه، وایمکس و یا اینترنت نسل چهار ثابت (TD-LTE) فراهم شده است. به این ترتیب هر کاربر می‌تواند تا ۳۰ حساب ایرانسلی را در قالب یک حساب مدیریت کند.

همچنین کاربر می‌تواند برای هر یک از حساب‌های خود یک نام انتخاب کند. به عنوان مثال، کاربری که دارای دو سیم‌کارت ایرانسلی است و از یک سیم‌کارت در تبلت و از سیم‌کارت دیگری در مودم استفاده می‌کند، می‌تواند در قسمت مدیریت حساب اپلیکیشن، یک سیم‌کارت را با عنوان تبلت و سیم‌کارت دیگر را با عنوان مودم نام‌گذاری کند تا در مدیریت حساب اینترنت از طریق اپلیکیشن سهولت بیشتری داشته باشد.

علاوه بر این، در نسخه اخیر اپلیکیشن «ایرانسل من»، برای ورود به حساب، کاربر می‌تواند علاوه بر استفاده از رمز سامانه مدیریت حساب ایرانسلی (e-Care)، از طریق پیامک یا ایمیل نیز رمز یک بار مصرف ورود به حساب را دریافت کند. خروج کاربر از حساب‌ها نیز از طریق دو روش خروج از حساب‌ها به صورت تکی و یا خروج کلی از حساب اصلی ممکن است.

همچنین در نسخه جدید این اپلیکیشن، کاربر این امکان را یافته است که دستگاه‌هایی را که به حساب‌های ایرانسلی او دسترسی دارند مشاهده و در صورت وجود دستگاه ناشناس، حساب خود را روی آن دستگاه ببندد.

بر اساس این گزارش، دریافت رایگان اپلیکیشن مدیریت حساب ایرانسلی «ایرانسل من» برای سیستم‌عامل‌های اندروید، iOS و جاوا از طریق مراجعه به وب‌سایت ایرانسل به نشانی irancell.ir/myirancell امکان‌پذیر است.

از دیگر ویژگی‌های این نرم‌افزار کاربردی، می‌توان به خرید بسته‌های افزایشی و تمدید خودکار بسته‌های اینترنت در صورت اتمام حجم یا انقضای زمان بسته، نمایش اطلاعات حساب شامل باقیمانده حد اعتبار، موجودی، بدهی، کارکرد و مبلغ قابل پرداخت، نمایش جزئیات کارکرد، در شش دوره گذشته (ویژه مشترکان سیم‌کارت دائمی)، نمایش هشدار به مشترکان اعتباری وایمکس درباره وضعیت حساب، بدهی و ترافیک، نمایش باقیمانده بسته‌های افزایشی، نمایش طرح تعرفه فعلی با امکان تغییر، مشاهده تاریخچه شارژ، پرداخت اینترنتی و تغییرات طرح تعرفه، نمایش کد قفل‌گشای شخصی (PUK)، یک طرفه کردن خط و رفع آن، ثبت درخواست تعویض سیم‌کارت به ۴G، خدمات پرداخت کارت شارژ، درگاه‌های بانکی و بانکداری همراه، نمایش طرح‌های تشویقی بر اساس نوع سرویس و حساب، ارجاع و پیگیری درخواست‌های کاربران و بازبینی آن‌ها، پرسش‌های متداول و دسترسی آسان به شبکه‌های اجتماعی ایرانسل اشاره کرد.

Call Now Button